علی عبدالله صالح: ایران از یمن حمایت نظامی نکرده است

رئیس‌جمهور سابق یمن اعلام کرد ایران جز حمایت رسانه ای هیچ حمایت دیگری از یمن نکرده است .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «علی عبدالله صالح» رئیس‌جمهور سابق یمن و دبیرکل فعلی حزب «کنگره مردمی یمن» در گفتگو با شبکه المیادین، هر گونه حمایت مالی و نظامی از سوی ایران را رد کرد.

وی گفت: ایران جز حمایت رسانه‌‌ای حمایت دیگری از ما نمی‌کند و ما هم به کسی نیاز نداریم.

عبدالله صالح در ادامه درباره تشکیل شورای سیاسی که با ائتلاف انصارالله و کنگره مردمی یمن برای اداره کشور تشکیل شده است، گفت: ائتلاف کنگره مردمی و انصارالله معادلات و نقشه‌ها را تغییر خواهد داد.

رئیس‌جمهور سابق یمن ادامه داد این توافق مغایر با گفتگوهای کویت نیست؛ بلکه آن را تقویت می‌کند.

عبدالله صالح همچنین گفت: رهبری هیأت صنعاء در مذاکرات کویت به نماینده سازمان ملل تأکید کرده که هدف ما حل تمامی مشکلات بدون چشم‌ پوشی از مسائل دیگر است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
ما که نفهمیدیم کی به کیه ... این عبداله صالح پدر مرده طی سالهای حکومت خودش با جنبش انصارلله 6 بار وارد جنگ شده بودو انصارلله دشمن اصلی اون به شمار میومد.. بعد تو انقلابی که علیه اون به وجود اومد و عامل اصلی براندازی حکومتش انصارلله بودن عربستان مدافع و حامیش بود الان عربستان شده دشمن درجه یک اون و مخفیانه با انصارلله مذاکره میکنه ما هم که با عربستان به طور جدی مشکل داریم.. حالا این وسط ما طرف کی هستیم خودمون هم نمیدونیم.. یادتون باشه جک 96 رو من گفتما تازه و دست اول .. البته میدونم ناظر محترم پخش نمیکنه
آخرین اخبار