مراکز دفاعی روسیه مورد حمله هکرها قرار گرفته است

مراکز رایانه ای 20 سازمان دفاعی و مجموعه های صنعتی تولید کننده جنگ افزار در روسیه هدف حمله های هکری و آلوده سازی ویروسی قرار گرفت و این عملیات بسیار حرفه ای اعلام شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان امنیت فدرال روسیه اعلام کرد: در عملیات هکری اجرا شده، مجموعه ای از سامانه های رایانه ای دولتی در امور دفاعی و همچنین مراکز سازنده تسلیحات هدف حمله قرار گرفت. 

خبرگزاری روسیا سگودنیا در این باره نوشت: ویروس های انتشار یافته و عملیات انجام گرفته نشان می دهد که گروه هکری از مهارت های عالی و حرفه ای برخوردار بوده است.

بنا بر این گزارش، اقدام های صورت گرفته با برنامه ریزی قبلی و با هدف جاسوسی سایبری و همچنین ایجاد اخلال در روند کاری فعالیت های سازمان های دولتی روسیه در این بخش انجام شده است.

از دو هفته پیش نیز مقام های آمریکایی، هکرها از روسیه را متهم کرده اند که با حمله به صندوق های ایمیلی حزب دموکرات، اطلاعات زیادی را در اختیار افشاگران در فضای مجازی قرار داده اند. مسکو این اتهام را به کلی رد کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
امریکا دیگه زور نزن دوران هارت و پورتت تموم شده بکش کنار نوبت ماست
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
این آمریکا که ویروس استاکس نت رو میسازه و ثابت میکنه ابر قدرت هکه با چه رویی بقیه رو از هک کردن میترسونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
حالا فهمیدید صدای کلنگ از کجا بگوش میرسید ...؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
از کجا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
چند سال پیش تو نمایشگاه بین المللی یک دستگاه لیفتراک درحال پیاده سازی یک پالت ورق یک میل از روی کامیونت بود که پالت روی شاخک لیفتراک گیر کرده بود . لیفتراک پالت را میکشید به طرفی و کامیون هم به همراهش کشیده میشد . حدود بیست نفر از نخبگان هم تا کمر سر در قضیه کرده بودند که چطور شده که لیفتراک و پالت و کامیون به هم گره خورده اند . بالاخره طی جلسه ای به این نتیجه رسیدند که هم کامیون و هم لیفتراک پالت به دست با هم حرکت کنند که شاید گره از کارشان گشاده شود . باز هم پالت ورق پیاده نشد . من که یک گوشه ایستاده بودم و جز به جز ماجرا را درنظر داشتم با صدایی بسیار بلند و وحشتناک داد زدم که راننده کامیون فرمان را سمت چپ نگیر . سمت راست بگیر . همه در حال سرو صدا کردن بودند راننده کامیون از یکطرف راننده لیفتراک از طرف دیگر زور میزدند و همه کلافه بودند که باصدای بنده راننده کامیون ترسید و فرمان کامیون برگرداند به اونطرف یکدفعه صدایی بلند از آزاد شدن پالت ورق و کامیون خبر داد . بله لیفتراک بهد از تلاشهای فراوان آزاد شد تا پالتهای ورق به سر منزل مقصود برسند . جالب لحظه ای بود که همه به من نگاه میکردند با تعجب . اما از اینجایی که بنده ایستاده بودم و نگاه میکردم همه چی معلوم بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۵
الان یعنی تو میتونی بگی 2 به علاوه 2 چند میشه؟ اگه بگی واویلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
همه برای نابودی امریکا باید اماده باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۵ ۰۹ مرداد ۱۳۹۵
مرگ بر امریکای حرامزاده
آخرین اخبار