ساری،

پیدا شدن مرد ۵۰ ساله مفقود شده در جنگل های امامزاده عبدالله آمل

مرد ۵۰ ساله آملی که در ارتفاعات بخش امام زاده عبدالله به علت مه غلیظ، دیروز مسیر خود را گم کرده بود ساعت 11 امروز پیدا شد.

بخشدار امام زاده عبدالله آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: فردی ۵۰ ساله اهل آمل صبح دیروز از گزناسرا عازم منطقه خوشواش و کپین بود ، به علت مه غلیظ شدید در ارتفاعات، راه خود را گم کرد و مفقود شد.

یحیی عسگری پور با تأکید بر اینکه مه غلیظ در ارتفاعات بخش به گونه‌ای بوده که در تشخیص فرد مقابل با مشکل جدی برخورد می‌شود افزود: طی تماس تلفنی این فرد مفقود شده که ساعت 21 دیشب انجام شد، وی اعلام کرده بود که در ارتفاعات گم شده و دچار شکستگی از ناحیه پا است.

وی گفت : بلافاصله بعد از اطلاع‌رسانی وقوع حادثه، عوامل امداد و نجات جمعیت هلال احمر و نیروهای بومی و محلی، به تعداد 20 نفر وارد میدان شدند.

وی افزود: ساعت 11صبح امروز توسط یک اکیپ گشتی با اطلاعات محلی درمنطقه صخره ای حد فاصل خشواش وتورانکلا در60 کیلو متری جنگلی وکوهستانی آمل پیدا وبه علت جراحات وارده وسختی راه تا رسیدن به نقطه مطلوب حدود دوساعت طول کشید.

بخشدارامام زاده عبدالله آمل گفت:باتوجه به نیروهای محلی دهیاران وشوراها باهمکاری هلال احمر آمل و بلده بانیروهای بسیجی درحال انتقال به پایین وسپس به مراکزدرمانی انتقال داده می شود.

وی افزود: این فرد به علت جراحات وارده ازمرگ حتمی نجات یافت.

وی از همشهریانی که قصد تردد در این مسیر را دارند خواست  احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.