زنجان میزبان مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور

قمی:به دلیل حضور قهرمانان ملی در زنجان این شهر را به عنوان میزبان انتخاب کردیم ،امیدوارم میزبان شایسته ای برای مسابقات جودو کارگران باشد.

 سعید قمی رئیس انجمن جودو کارگران کشور در گفتگو با خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار کرد: با توجه به درخواست مسئولان ورزش دوست اداره کل کارگران زنجان برای میزبانی مسابقات جودو قهرمانی کارگران کشور و با بررسی های به عمل آمده و شرایط خوب این استان از نظر امکانات ،حضور قهرمانان ملی در این استان و موافقت سرپرست فدراسیون کارگری ،میزبانی این مسابقات به زنجان داده شد.    

وی افزود: مسابقات جودو قهرمانی کشور ویژه کارگران با حضور 22 تیم از سراسر کشور از سوم شهریورماه به مدت 2 روز در زنجان برگزار می شود.

سرمربی تیم ملی جودو کارگران کشور افزود: پس از مسابقات قهرمانی کشوری که در زنجان برگزار می شود، یک المپیاد هم در بهمن ماه به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار خواهیم کرد که نفرات برتر هر دو مسابقه به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد تا برای حضور در رقابتهای جهانی کارگران تیمی قدرتمند را راهی این مسابقات کنیم تا بتوانیم از عنوان قهرمانی جهان که سال گذشته در ایتالیا کسب کردیم دفاع کنیم. همچنین برای سال ۹۵ برنامه های اموزشی نیز برنامه ریزی کرده ایم.

وی در خصوص المپیک اذعان داشت: جودو از قدیمی ترین و پر طرفدارترین  رشته های المپیکی است و خوشبختانه ایران هم توانست سه سهمیه را کسب کند. ملی پوشان ما با تجربه ٬ انگیره  و آمادگی بالا در این رویداد حضور خواهند داشت و مطمئن هستم که می توانند فعل خواستن را صرف کنند و تاریخ ساز شوند و به قله افتخاردست پیدا کنندتا موجب شادی مردم ایران شوند.

کارشناس جودو کشورمان افزود: کاش در این رویداد کادر فنی ایرانی تیم ملی راهی ریو می شد تا بتوان از تجربه المپیک در آینده استفاده کرد. برای کسب این سهمیه ها مربیان زیادی زحمت کشیدند که می توانستند همراه ملی پوشان راهی برزیل شوند چون از نظرمسائل احساسی و عاطفی  بیشتر می توانستند کمک ملی پوشان باشند.

قمی در پایان خاطر نشان کرد:به طور حتم نبود مربیان ایرانی در کنار تیم ملی تجربه تلخی برای آینده جودو خواهد بود، به هر حال برای جودوکاران ایرانی در برزیل آرزوی موفقیت میکنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار