قزوین؛

روشن شدن نافرجامی برجام

امام جمعه قزوین گفت : امروز مدافعان برجام بیشتر از مخالفان آن تلخی بد عهدی استکبار را چشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در خطبه های نماز جمعه این هفته افزود : شیطنت ,نیرنگ ,دروغ و نفاق در قصه ی برجام ثابت شد که جز لاینفک دشمنان اسلام و مردم در دنیاست .

روشن شدن نافرجامی برجام
نماینده ولی فقیه دراستان اضافه کرد : افرادی که  به شما وعده دادند برجام زندگی شما را زیرو رو می کند انها کسانی هستند که دلشان نمی خواهد به شما خیری برسد .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی  گفت : برخی تذکر می دادند که چرا در باره ی برجام تندصحبت می کنم حالا من به انها  می گویم  که خداوند در قران می فرمایند نباید به دشمنان اعتماد کرد  و اگر هم تند است ایه قران را بیان کردم .

امام جمعه ی قزوین گفت : باید هوشیار بود که برجام وسیله ای برای فتنه  و نفوذ در دست دشمن است چرا که موقع انتخابات بحث ان داغ بود تا امید را بالا برده و از مردم سواستفاده کنند ولی سرشان به سنگ خورد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت : انها هم اکنون افعی برجام را در حالت کما نگه داشته و احتمالا برای انتخابات ریاست جمهوری باز به میدان خواهند امد و با تبلیغات واهی که امریکا  تحریم را بر میدارد به فکر ضربه زدن به ما خواهند بود .

نماینده ولی فقیه در استان  به شیخ عیسی قاسم اشاره کرد و گفت : این عالم گرانقدر ذخیره ای است که خدا برای مردم مظلوم بحرین نگه داشته است .

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی  افزود : شرایط حاکم بر شیخ عیسی همان شرایطی است که رژیم امریکایی شاه برای امام خمینی هم ایجاد کرده بود وادامه ان انقلاب مردمی بود .

وی ادامه داد : مردم بحرین هم قیام خواهند کرد و از سر دست نشاندگان صودی امریکایی نجات خواهند یافت .

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی  با اشاره موضوعاتی مانند درباره سوء استفاده شغلی و اسیب به سرمایه های ملی و تبدیل اراضی  کشاورزی به منطقه ی مسکونی که  در خطبه های نماز جمعه ی هفته ی گذشته گفته شد افزود :با در میان گذاشتن مشکل با مردم خدا را شکر مدیران عاقلانه رفتار کردند و پیگیریها متوقف شد .

امام جمعه ی قزوین گفت : البته نباید  تنها به توقف پیگیریها اکتفا کرد و باید وضعیت کاملا روشن شود و در این مسیر بداخلاقی شایسته نیست .

وی با بیان اینکه در این پیگیری بنده نه حقوقی دریافت می کنم و نه نفعی برای من دارد گفت : چه بسا تهمت هم به من می زنند ولی من نمی توانم  بی تفاوت شاهد اتفاقاتی باشم که در قیامت نتوانم به انها پاسخ دهم .

حجت الاسلام والسلمین عابدینی گفت : اشتباه برای هر کسی پیش می اید که اگر از ان برگشتید به نفع شما و اگر ادامه دهید قطعا به ضرر شما خواهد بود و به ابرویتان لطمه می زند .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار