کرمانشاه؛

خودکفایی مددجویان هرسین

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هرسین پیش بینی کرد: تا پایان سالجاری بیش از ۱۷۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هرسین خودکفا شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛وحید ارم آبادی با بیان اینکه  مددجویان هرسینی با دریافت تسهیلات اشتغال و اجرای طرح های موفق خودکفایی توانمند تلقی شده و از گردونه حمایت های کمیته امداد خارج می شوند گفت: در سه ماهه اول سالجاری ۱۲ خانوار مددجوی مجری طرح موفق اشتغال در شهرستان هرسین خودکفا شده اند.

وی با بیان اینکه در سال ۹۴ نیز بیش از ۱۵۰ مددجو تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هرسین خودکفا شدند ادامه داد:در حال حاضر بیش از دو هزار و ۴۸۱ طرح اشتغال مددجویی در شهرستان هرسین فعال است گفت: این طرح ها از سال ۱۳۸۵ اجرایی شده اند.

ارم آبادی در ادامه با اشاره به اینکه تسهیلات خودکفایی کمیته امداد به صورت قرض الحسنه به مددجویان اعطا می شود گفت:در سه ماهه نخست امسال بیش از سه میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال تسهیلات اشتغال در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان هرسین قرار گرفته است.

وی افزود:از این میزان بیش از دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بانکی و مابقی از منابع امدادی تامین و به مددجویان پرداخت شده است.با این تسهیلات برای ۴۵ مددجوی هرسینی طرح اشتغال پایدار اجرا شده است.

ارائه آموزش های فنی و حرفه ای، پرداخت تسهیلات اشتغال، اجرای طرح های خودکفایی و نظارت بر طرح ها چهار گام اصلی در راستای خودکفایی مددجویان به شمار می رود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار