شیخ نعیم قاسم: تنها راه رفع تهدید تروریسم تکفیری، ریشه کنی آن است

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد تنها راه رفع تهدید تروریسم تکفیری، ریشه کن کردن آن است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیخ نعیم قاسم درمراسم انجمن آموزش های دینی اسلامی درضاحیه جنوبی بیروت افزود: آنچه در سوریه جریان دارد بر همه جهان تاثیر می گذارد.

وی اظهارداشت: برخی طرف ها اکنون به فکر حل مشکل سوریه افتاده اند زیرا معتقدند آمریکا و اروپا ضرر کرده اند اما هیچگاه از شهدای ما و ویران شدن خانه های ما سوال نمی کنند.

معاون دبیرکل حزب الله تاکید کرد: تروریسم تکفیری به یک وبای جهانی تبدیل شده است و جنایات آن به یک کشور، منطقه و خیابان محدود نیست.

شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: تروریسم تکفیری آینده جهان را تهدید می کند، همه را بدون استثناء هدف گرفته است و احدی از شر آن در امان نیست اما برخی درصدد هستند با آن کنار بیایند.

وی تصریح کرد: حزب الله با همکاری ارتش ، نیروهای امنیتی و ملت لبنان توانسته اند با امکانات ناچیز خود از لبنان در مقابل خطر بزرگ تروریسم تکفیری حمایت کنند.

معاون دبیرکل حزب الله اظهارداشت: حزب الله موفق شده است در محروم کردن تروریسم تکفیری از تحقق طرحش در سوریه مشارکت کند و مانع این ابزار فتنه اسرائیلی در لبنان و منطقه شود.

شیخ نعیم قاسم گفت: توانسته ایم طرح مشترک آمریکا ، اسرائیل ، سعودی و تکفیری برای ایجاد خاورمیانه جدید را بار دیگر ناکام بسازیم همانطور که در جنگ 33 روزه تابستان سال 2006 دشمن صهیونیستی علیه لبنان موفق شده بودیم.

وی با بیان اینکه «سعودی ها به طور کامل از قضیه فلسطین دست کشیده و بخشی از طرح اسرائیلی شده اند»، افزود: برخی سیاستمداران به این سخن که سعودی با اسرائیل است ، اعتراض می کنند درحالی که ما نمی گوییم بلکه خود سعودی ها می گویند با اسرائیل و در کنار آن هستند.

معاون دبیرکل حزب الله خاطرنشان کرد: سعودی ها با صهیونیست ها ملاقات می کنند و آنچه در منطقه می خواهند به آنها می دهند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به مشکلات و بحران های داخلی لبنان، از دولت این کشور خواست تا با پرونده های فساد مانند اینترنت غیرقانونی، دزدی اموال عمومی و دولتی مقابله و مرتکبان را بازخواست و مجازات کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار