رقم واقعی قرارداد برترین دروازه بان لیگ چه قدر است؟

خسوس با 600 میلیون تومان در گسترش!

طبق اعلام سازمان لیگ قرناندو خسوس با عقد قراردادی 600 میلیونی به گسترش فولاد تبریز پیوست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فوتبال ایران روز گذشته اقدام به انتشار رقم قراردادهای بازیکنان و مربیان تیم‌های حاضر در شانزدهمین دوره لیگ برتر کرد که رقم اعلام شده برای فرناندو خسوس دروازه‌بان گسترش فولاد تبریز کمی عجیب بود.

قرارداد فرناندو خسوس با تیم گسترش در حالی 600 میلیون تومان اعلام شد که این سنگربان برزیلی سال قبل 500 میلیون تومان از استقلال خوزستان دریافت کرد و طبق اعلام مسئولان این باشگاه ، آنها حاضر بودند برای لیگ شانزدهم حداقل 30 درصد به قرارداد سال گذشته خسوس اضافه کنند و با پاداش و پیروزی در هر بازی ، دریافتی این دروازه‌بان برزیلی بیش از 700 میلیون تومان می شد.
 
اما فرناندو پیشنهادی از سوی باشگاه گسترش فولاد دریافت کرد که سبب شد این دروازه‌بان برخلاف قول و قرارهای قبلی مبنی بر تمدید قرارداد با استقلال خوزستان، به‌صورت ناگهانی راهی تبریز شود و با گسترش فولاد قرارداد ببندد.

بر همین اساس کمی عجیب به نظر می رسد فرناندو خسوس قید پیشنهاد تیم قهرمان لیگ برتر و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را زده و با رقمی کمتر از رقم پیشنهادی استقلال خوزستان به گسترش‌ فولاد تبریز منتقل شود.

حال باید دید آیا رقم قرارداد واقعی خسوس 600 میلیون است یا در آینده مبلغ واقعی آن مشخص می شود؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار