حسن زاده: تعلیق حکم رحمتی مطابق با آیین نامه انضباطی است

طبق آیین نامه انضباطی اگر فردی با محرومیت و جریمه نقدی همزمان با هم محکوم شود، پس از سپری کردن نیمی از محرومیت و پرداخت جریمه نقدی،این حق را دارد که تقاضای تعلیق نصف محرومیت باقی مانده از رکن قضایی ارائه کند.

حسن زاده: تعلیق حکم رحمتی مطابق با آیین نامه انضباطی استبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اسماعیل حسن زاده –رئیس کمیته انضباطی گفت: در مورد سید مهدی رحمتی نیز، وی يک جلسه از دو جلسه محروميت خود را سپری کرده و پس از پرداخت ده ميليون تومان جريمه نقدی امروز، تقاضای خود را برای تعليق يک جلسه باقی مانده به فدراسیون ارائه داده است. 

وی در ادامه بیان کرد: اين حق برای همه وجود دارد که اين درخواست را ارائه دهند و در چنين مواقعی کميته انضباطی اگر نصف محروميت، سپری شده باشد و جريمه نيز پرداخت شود متقاضی تعليق ضمن ابراز ندامت و پشيمانی متعهد می شود در آينده مرتکب تخلفی نشود و همچنين سابقه ای هم نداشته باشد. کميته انضباطی می تواند باقی مانده محروميت را تعليق کند.

رئیس کميته انضباطی با اشاره به اينکه رحمتی تمام اين شرایط را گذرانده است، گفت: اين بازیکن تمامی موارد فوق را گذرانده و همکارانم در کميته انضباطی به صورت قانونی يک جلسه محروميت باقی مانده وی را فعلا معلق کرده اند و اگر در آينده تخلفی از اين بازیکن ديده شود، يک جلسه حتما به همراه تنبیهات جديد اعمال خواهد شد.

حسن زاده در ادامه افزود: در رکن قضایی فدراسیون، محروميت تيم استقلال و محروميت رحمتی را علیرغم همه فشارها اجرا کرديم و امروز نيز کميته انضباطی مطابق مقررات محروميت رحمتی را معلق اعلام کرده است. البته همواره اينگونه است هر زمانی ما فردی را محروم می کنيم و يا محروميتی را تعليق می کنيم، افرادی که اين رای را به نفع خود نمی بینند شروع به جوسازی می کنند.

وی ادامه داد: برای ما مهم اين است که لازم ديديم تنبیه کنيم و آن را قاطعانه آن را اجرا کنيم و هر زمان فردی مطابق مقررات انضباطی فیفا و فدراسیون درخواست تعلیق کند و آن درخواست شرایط قانونی داشت، می توانيم باقی مانده محروميت را تعليق کنيم. حال اگر محروم کردن افراد و يا صدور حکم تعليق برخی افراد با نارضایتی مواجه می شود، اين موضوعی است که هميشه بوده است.
رئیس کميته انضباطی افزود: در شروع ليگ برتر در فصل جديد برخی رسانه ها و هواداران استقلال حتی برخی از مقامات اين تيم بدون تماشاگر بودن مسابقه و محروميت رحمتی را قبول نمی کردند و آن را سختگیرانه می دانستند، اما ما قاطعانه رای خود را اجرا کرديم.

وی در پايان گفت: حال اگر يک جلسه باقی مانده فعلا با تصميم قانونی اجرا نمی کنيم، مسلما عده ای ديگر آن را منطقی نمی دانند. معمولا هر حکمی آثاری دارد که به نفع يا ضرر تيم ها خواهد بود اما اين امر موجب نمی شود با هر قيمتی که حکم انضباطی را به ضرر خودش ديد عليه رکن قضایی و فدراسیون جو سازی کند. اميدوارم از اين پس افراد با انصاف و واقع بینی نسبت به احکام اين کميته انضباطی اظهار نظر کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۵
خنده داره واقعا"....آقا عدالت رو رعايت كنيد لطفا"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۰۶ مرداد ۱۳۹۵
لیگ شروع شد و طرفدارهای سوگلی فدراسیونی ها هم، از تبعیض در داوری ها بگیر تا احکام تبعیض آمیز و اجرا های تبعیض آمیز
آخرین اخبار