اهواز؛

رسالت فنی و حرفه ای توانمند سازی نیروی مهارتی

امام جمعه کارون گفت: برای توسعه یک جامعه باید به آموزش بها داد و آموزش های فنی و حرفه ای در این زمینه حرف های مهمی برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین خضیراوی اظهارکرد: مرکز آموزشی فنی و حرفه ای از اولین دستاوردهای اداری است که در شهرستان کارون شروع به فعالیت کرد و امروز از زیرساخت های خوبی برخودار است.

 وی با اشاره به اهمیت آموزش های فنی و حرفه ای بیان کرد: رسالت عمده مراکز آموزشی فنی و حرفه ای، توانمندسازی نیروهای مهارتی در حوزه های خاص و تخصصی کردن پست ها است که از آن جمله می توان به آموزش در بخش شیلات، صنایع و رشته های خدماتی اشاره کرد.

امام جمعه شهرستان کارون گفت: با توجه به تحصیلات اقشار جوان جامعه، نیاز به آموزش مهارتی فنی و حرفه ای بیش از پیش احساس می شود. چرا که اغلب فارغ التحصیلان دانشگاه ها موفق به یافتن شغل متناسب با مدرک تحصیلی خود نشده اند و یا جوانانی هستند که از ورود به دانشگاه و مدارس عالی بازمانده اند و در این جا نقش فنی و حرفه ای در مهارت آموزی و راهیابی این اشخاص به بازارکار بسیار پررنگ است.

 حجت الاسلام خضیراوی با اعلام آمادگی برای همکاری با این مراکز در سطوح مختلف عنوان کرد: برای توسعه یک جامعه باید به آموزش بها داد و آموزش های فنی و حرفه ای در این زمینه حرف های مهمی برای گفتن دارد. وی افزود: تخصصی شدن نیروهای کار مستلزم همکاری و توجه همه مسوولان به مراکز آموزشی فنی و حرفه ای است تا بتوان در همه بخش ها از جمله صنعت، کشاورزی و خدمات به موفقیت های بیشتری دست یافت.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.