افشار دوست : حساسیت اولین حضور کار را برای والیبالیست‌ها سخت می‌کند

دبیر کل فدراسیون والیبال ایران معتقد است که فشار ، استرس و حساسیت اولین حضور در المپیک ممکن است کار را برای والیبالیست‌های تیم ملی سخت کند.

محمود افشار دوست در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعزام زودتر تیم ملی ایران به ریو، گفت: تیم ملی والیبال برزیل دعوتی از تیم ملی ایران داشت و خواهان برگزاری بازی ندارکاتی با ایران بود. در همین راستا هماهنگ کردیم که تیم ملی کمی زودتر  به برزیل سفر کند. 

وی ادامه داد: تیم ملی ابتدا وارد کمپ تمرینی تیم ملی برزیل خواهد شد. در تاریخ نهم و دهم مرداد دو بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل برگزار خواهد کرد و پس از آن راهی دهکده مسابقات المپیک خواهد شد.

افشار دوست درباره ضعیت دهکده مسابقات ، گفت: بر اساس برنامه از قبل اعلام شده ورزشکاران از 10 مرداد وارد دهکده می شوند. من شناخت دقیقی از شرایط فعلی دهکده بازی‌ها ندارم اما امیدارم تا تاریخ 11 مرداد که تیم ملی والیبال قرار است به دهکده وارد شود کم و کاستی ها رفع شود تا مشکلی برای ملی پوشان ما ایجاد نشود.

دبیر فدراسیون والیبال در خصوص ارزیابی خود ار وضعیت تیم ملی والیبال در مسابقات المپیک، گفت: باید این موضوع را در نظر داشت که فشار، حساسیت و استرس نخستین حضور تیم ایران در المپیک ممکن است شرایط را کمی سخت کند. از طرفی سطح توقع مردم از والیبال زیاد شده است و این هم کمی استرس زا است. 

وی افزود: با این حال تیم ما این روزها تیم شناخته شده ای در جهان است و می تواند برای هر تیمی خطرساز شود. امیدوارم استرس نخستین حضور مانع ارائه توانمندی والیبال ایران در المپیک نشود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار