معماری:برنامه های متعددی برای المپیکی شدن گلف داریم

دبیر فدراسیون گلف گفت:استعدادیابی مهمترین برنامه فدراسیون برای المپیکی شدن گلف است.

غلامرضا معماری در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره برگزاری مسابقات گلف قهرمانی کشور مردان بیان کرد: پانزدهمین دور از مسابقات گلف مردان قهرمانی کشور باحضور 100 گلفباز از 15 استان کشورروز های 11 و 12 مردادماه برگزار می شود که 23 تیم برای شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.

وی افزود : رقابت گلف قهرمانی کشور به عنوان بزرگداشت شهدای مدافع حرم به میزبانی تهران در ورزشگاه انقلاب انجام می شود که در رده سنی جوانان زیر 18 کشور است که استان های اصفهان ،چهارمحال بختیاری ،زنجان ،تهران ،کرمان ،سمنان ،همدان ،خوزستان ،لرستان ،گلستان ،لرستان ،مازندران،قم، ،اردبیل وکرمانشاه شرکت کردند.

وی ادامه داد: همچنین رقابت های مینی قهرمانی کشور نیز 6 تا8 مرداد ماه در تبریز برپا خواهد شد.
معماری درباره وضعیت گلف بانوان در کشور گفت : تیم گلف بانوان نیز در رقابت های مالزی شرکت می کند که نفرسوم تیم ملی جهت شرکت در این رقابت ها امروز مشخص شد ودوهفته آینده اردو تدارکاتی برای ملی پوشان در ورزشگاه انقلاب تهران برپا می شود.

وی افزود : در ورزش گلف بانوان تغییر تحولات زیادی بوجود آمده است .یکی از سیاست های فدراسیون در راستای توسعه گلف بانوان حضور در رقابت های مختلف خارجی وبرگزاری مسابقات متعدد داخلی است که برای اجرای برنامه ،مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کردیم واعزام به رقابت های مالزی نیز در جهت تحقق اهدافمان انجام می شود.

دبیر انجمن گلف افزود: برای اجرایی شدن برنامه ها مسابقات گلف بالای 30 سال نیز برگزار می شود تا انگیزه ای برای گلف بانوان کشور باشد که پس از برگزاری این رقابت ها مسابقات سوپر لیگ انجام خواهد شد تا چهره های مستعد گلف شناسایی شوند.

معماری درباره اینکه برنامه فدراسیون برای اینکه گلف هم جزء رشته المپیکی قرار بگیرد چیست گفت: برنامه فدراسیون در ابتدا توجه به زیر ساخت های گلف در استان ها است . دعوت از مدرسان خارجی برای آموزش مربیان در اولویت قرار دارد .همچنین برای استعدادیابی برنامه های مختلفی داریم که در رده های سنی بالای 7سال است واز یک ماه آینده اجرایی می شود .وجشنواره های خاصی برای این کار در نظر گرفته شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار