اردبیل؛

ارسال 70 اثر به دبیرخانه همایش مناظرات رضوی

مسؤول نمایندگی دبیرخانه جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان اردبیل گفت: تاکنون 70 اثر به دبیرخانه همایش مناظرات رضوی ارسال شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سعید نوریان افزود: این همایش همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها و خارج از مناسبت میلاد امام رضا (ع) و دهه کرامت در 28 مهر ماه برگزار می‌شود چرا که تصمیم گرفتیم در فضای علم و تحقیق و پژوهش کشور که از مهر ماه آغاز می‌شود این همایش را در 28 مهر ماه برگزار کنیم.

وی افزود: تاکنون 180 نفر در این همایش ثبت‌نام کردند که امیدواریم آثار آنها به تدریج به دبیرخانه جشنواره ارسال شود که در این زمینه 15 شهریور به عنوان آخرین مهلت و فرصت ارسال آثار تعیین شده است.

مسؤول نمایندگی دبیرخانه جشنوراه بین‌المللی امام رضا (ع) در استان اردبیل گفت: دومین همایش عملی پژوهشی گفت‌وگو و مناظرات رضوی که به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود تاکنون شاهد پذیرش 70 اثر بوده است.

نوریان تصریح کرد: برای دومین سال متوالی است که استان اردبیل میزبان همایش ملی گفت‌وگو و مناظرات رضوی است که در قالب جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) این همایش در دارالارشاد اردبیل برگزار می‌شود تا شاهد یک رویداد فرهنگی در کشور باشیم.

وی هدف اصلی از برگزاری این رویداد را اشاعه و نشر معارف غنی و فرهنگ منور رضوی به ویژه مناظرات اعلام کرد و یادآور شد: مناظره و گفت‌وگو بهترین شیوه برای انتقال مفاهیم و مبانی ارزشی است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، ارسال ، آثار ، مناظرات ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.