خبرها از اسنوکر قهرمانی جهان - مصر

ملی پوشان اسنوکر کشورمان پس از کسب امتیاز لازم در مرحله گروهی موفق شدند به مرحله حذفی رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان صعود کنند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان در مرحله گروهی به پایان رسید و طی آن امیر سرخوش، سهیل واحدی، میلاد ولیحصاری، آرمان دیناروند و حامد ذره دوست مستقیم راهی مرحله  یک سی و دوم  شدند.

برنامه مرحله حذفی رقابت های شش توپ انفرادی به شرح زیر اعلام شد:

سهیل واحدی با برنده بازی چو هن من  - آیمن گاد

حامد ذره دوست با برنده بازی نظر آسری – خالد کمالی

میلاد ولیحصاری با برنده بازی علی ال اوبیدی – آنوج اوپال

امیر سرخوش با برنده بازی پوشپندر سینگ – مصطفی جبلی

آرمان دیناروند با برنده بازی احمد سمیر – واروون مادان

* تیم های ملی ایران 1،2و3 راهی مرحله حذفی مسابقات جهانی شدند

 تیم ایران 1 متشکل از سهیل واحدی – امیر سرخوش به مرحله یک شانزدهم پایانی صعود کرد و در اولین دیدار خود به مصاف تیم سوریه متشکل از کرم فاتیما – یاران الهداد می رود،تیم ایران 3 متشکل از آرمان دیناروند – میلاد ولیحصاری نیز راهی مرحله یک شانزدهم پایانی شد .

 در این مرحله به مصاف تیم هند 1 متشکل از پانکاج ادوانی و مانان چاندرا می رود، تیم ایران 2 متشکل از حسین وفایی – حامد ذره دوست به مرحله یک بیست چهارم صعود کرد و در اولین دیدار خود به مصاف تیم آمریکا متشکل از احمد عالی – رزک اتا می رود.

*صعود نخستین بانوی ایرانی به مرحله حذفی رقابت های اسنوکر قهرمانی جهان

اکرم محمدی امینی از استان البرز و ارمغان حسنی از استان اصفهان در رقابت های اسنوکر شش توپ انفرادی و تیمی قهرمانی جهان شرکت کردند و طی آن اکرم محمدی موفق شد با کسب امتیاز لازم به عنوان نخستین بانوی ایرانی به مرحله یک هشتم پایانی رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان راه پیدا کند و در بین 16 نفر برتر این رقابت ها قرار گیرد.

اکرم محمدی امینی نفر اول رنکینگ کشوری اسنوکر ایران چهارشنبه ششم مردادماه در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف وارشا سانجیو از هند می رود و در صورت پیروزی به مرحله یک چهارم پایانی رقابت های اسنوکر شش توپ قهرمانی جهان صعود خواهد کرد.

رقابت های اسنوکر شش توپ و تیمی قهرمانی جهان 30 تیرماه در شرم الشیخ مصر آغاز شد و نهم مردادماه با معرفی قهرمان به پایان می رسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار