پورغلامی جانشین جلالی در بازی مقابل گسترش؛

پورغلامی: برای شروع لیگ کاملا آماده هستیم

فرهاد پورغلامی گفت: من هم یکی از اعضاء کادر فنی پیکان هستم و در غیاب مجید جلالی دستورات تاکتیکی مورد وی را به بازیکنان منتقل خواهیم کرد.

پورغلامی: برای شروع لیگ کاملا آماده هستیمبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان سازمان لیگ سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران را بدلیل مسائل انظباطی فصل گذشته از نشستن روی نیمکت در بازی امروز عصر تیم مقابل تیم گسترش فولاد تبریز محروم کرده  است  و فرهاد پور غلامی در غیاب مجید جلالی وظیف هدایت پیکانی ها را در بازی امروز به عهده خواهد داشت.

در همین خصوص فرهاد پور غلامی مربی تیم پیکان تهران  در گفتگوبا خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ازشرایط پیکانی ها قبل بازی گسترش فولاد تبریز گفت: عصر روز گذشته به تبریز رسیدیم و هتل مستقر شدیم بازیکان تیم در بهترین شرایط قرار دارند و برای بازی مقابل گسترش کاملا آماده هستند تا با پیروزی در این دیدار اولین سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد:بازی های هفته اول در لیگ سخت و سرنوشت ساز است و کادر فنی پیکان باز یهای گسترش فولادی ها را آنالیز کرده و با آگاهی از نقاط ضعف و قدرت آنها ، تمریناتمان را پس ازبدن سازی های سنگین در هفته گذشته را سبک کردیم تا بازیکنان با نشاط بیشتری در هفته اول بازی کنند و اگرچه تیم گسترش فولاد تیم خوب و پرمهره ای است ولی ما فقط برای کسب امتیاز کامل به تبریز آمده ایم.

مربی تیم پیکان تهران در خصوص محروم بودن مجید جلالی در این بازی و هدایت تیم توسط وی هم اظهار کرد : موضوع مهمی نیست  و کادرفنی پیکان همه یک هدف دارند و آن پیروزی تیم و کسب نتایج خوب در لیگ برتر است .

وی افزود: اینکه من هم یکی اعضاء کادر فنی تیم هستم و در غیاب مجید جلالی دستورات تاکتیکی مورد وی را به بازیکنان منتقل خواهیم کرد.

فرهاد پور غلامی در خصوص شرایط تیم ملوان بندر انزلی هم بیان کرد: ملوان را دوست دارم ولی قوانین باشگاه به من اجازه صحبت درباره ملوان و سایر تیم ها را نمیدهد ، آرزوی موفقیت برای تیم زادگاهم را دارم .

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار