آبادان؛

حمله سارقان موتور سوار به دختر جوان

سارقان موتور سوار در آبادان دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ساعت 22 و 30 دقیقه شب گذشته دو سارق موتور سوار نوجوان  با حمله به یک دخترو مضروب کردن وی، گوشی موبایل او را به سرقت برده و متواری شدند.

 ماموران یگان امداد آبادان نیز در حال گشت زنی در منطقه ایستگاه یک ، 30 متری ذولفقاری با برخورد با این حادثه بلافاصله دو سارق نوجوان را مورد تعقیب قرار دادند.

 پس از تعقیب و گریز طولانی راننده موتور کنترلش را در فلکه دریاقلی از دست داده و ماموران موفق به دستگیری یکی از سارقان به نام حیدر شدند .

ماموران در بازرسی بدنی از این متهم که  17 ساله است گوشی سرقتی دختر جوان را به دست آوردند .

حیدر پس از دستگیری در کلانتری 18 آبادان لب به اعتراف گشود و گفت: بیکار بودیم و برای پولدار شدن با دوستم  تصمیم به سرقت گرفتیم و بیشتر سرقت و زورگیری هایمان را در منطقه ذولفقاری انجام می دادیم.

طعمه این دزدان نیز پس از گرفتن گوشی موبایلش به ماموران گفت: ضربه ای  به صورتم زدند و تا لحظاتی قدرت فکر کردنم را از دست داده بودم و از ترس قدرت حرکت نداشتم که دیدم ماموران در تعقیب دزدان گوشی ام هستند.

وی افزود: تقاضا دارم با این دزدان به صورت جدی برخورد شود چون اگر زود آزاد شوند دوباره دست به این کار می زنند و شاید برای انتقام گیری به سراغ من بیایند.

بازپرس پرونده با توجه به اعترافات متهم نوجوان دستور داد تا تیم ویژه ای برای دستگیری متهم فراری این پرونده وارد عمل شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.