لرستان؛

معرفی داوران جشنواره ملی تولیدات تلویزیونی رضوی

مسئول دبیرخانه ی جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی از انتخاب داوران جشنواره ی تولیدات تلویزیونی رضوی خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ غلام‌رضا نعمت‌پور گفت : از میان داوران پیشنهادی از طرف صدا و سیمای مرکز لرستان، آقایان سید رحیم حسینی از کارگردانان سینما و تلویزیون و شهرام نجاریان از فیلمبردارن این عرصه و همچنین جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینمای ایران، به‌عنوان هیات داوران جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی، انتخاب شده اند .

وی ادامه داد: هرکدام از این داوران خود در عرصه‌های مختلف سینمایی نقش‌آفرینی داشته و دارای تجربه کافی برای انجام داوری آثار هستند.

مسئول دبیرخانه جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی افزود: آقای جمال شورجه نویسنده و کارگردان سینمای ایران است که کارگردانی و نویسندگی کارهای زیادی مانند ۳۳ روز، یاس‌های پنهان، وعده دیدار، باشگاه سری، دایره سرخ و .... را در کارنامه خود دارد.

وی افزود: همچنین سید رحیم حسینی که دارای لیسانس کارگردانی سینما و فوق لیسانس پژوهش هنر است، تاکنون فیلم‌های نوروز و پیک‌نیک در میدان جنگ را کارگردانی کرده است و از اعضای کانون کارگردانان خانه سینما و کانون فیلم‌نامه‌نویسان سینمایی ایران است.

نعمت‌پور ادامه داد: شهرام نجاریان نیز به‌عنوان فیلمبرداری باتجربه در عرصه‌های استانی و ملی به‌عنوان یکی‌از داوران جشنواره تولیدات تلویزیونی رضوی انتخاب شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.