آهنگساز «فروشنده» به «فیلشاه» پیوست

ستار اورکی برای آهنگسازی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» با گروه «هنرپویا» همکاری خواهد كرد.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی رغم گمانه زنی هايی كه سال گذشته در خصوص ساخت موسيقی «فیلشاه» توسط محمدرضا عليقلی صورت گرفته بود، بنا بر گزارش روابط عمومی گروه «هنرپویا» ستار اوركی كه سابقه آهنگسازی در فيلم های مختلفی همچون «استرداد»، «دربند»، «دوران عاشقی»، «جدايی نادر از سيمين» و ... را داشته و اخيرا نيز ساخت موسيقی فیلم تازه اصغر فرهادی را به اتمام رسانده، هفته گذشته برای ساخت موسيقی «فیلشاه» قرارداد امضا كرده تا پس از «فروشنده» برای «فیلشاه» آهنگسازی كند. رایزنی برای انتخاب باقی عوامل اين فیلم همچنان ادامه دارد.
 
«فیلشاه» پروژه جدید گروه «هنرپویا» به كارگردانی هادی محمديان و تهيه كنندگی حامد جعفری است که هم اکنون با اتمام مدلسازی کاراکترها و طراحی استوری ریل، در آغاز فرايند توليد قرار گرفته است.
 
در توضیح اولیه «فیلشاه» آمده است: «در جنگلی در آفریقا رئیس گله فیل ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد، اما برخلاف تصور همه «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود... ».
 
گفتنی است گروه «هنرپویا» اولین كنسرسیوم فرهنگی هنری در بخش خصوصی است كه توسط موسسات فرهنگی هنری هفت سنگ و سلوك افلاكیان با شعار "فرزندانتان را آسوده خاطر به سینما بیاورید" پایه گذاری شده و در اولین قدم نيز انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» را با همين شعار در سينماهای كشور عرضه کرد و توانست عنوان سومین فیلم پربیننده سال 94 را از آن خود سازد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار