داعش منتشر کرد؛

هشدار عامل انفجار آنسباخ آلمان پیش از مرگ: شما غربی ها رنگ آرامش را نخواهید دید+ فیلم و تصاویر

گروه تروریستی داعش مدعی شد فیلمی از اظهارات شوم عامل انفجار آنسباخ آلمان پیش از مرگ، منتشر کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میرور، گروه تروریستی داعش به تازگی فیلمی منتشر کرده است که در آن عامل انفجار شهر آنسباخ آلمان – که همه صورت خود را پوشانده است --پیش از انجام این اقدامِ تروریستی به غرب هشدار می دهد. او می گوید: "شما در آرامش زندگی نخواهید کرد. داعش از خودروهای بمب گذاری شده برای ویرانی اروپا استفاده می کند."

گروه تروریستی داعش ادعا کرده است این فیلم آخرین اظهارات "محمد دلیل،" عامل انفجار تروریستی شهر آنسباخ آلمان است. 

وی در این فیلم گفت: این عملیات با بمب دست ساز انجام می شود؛ دفعه بعد با خودروی بمب گذاری شده انجام خواهد شد. مردم آلمان، کشورتان با اقداماتش شما را به کشتن می دهد. گروه داعش این جنگ را با شما آغاز نکرده است. 

محمد دلیل همچنین خطاب به جوانان آلمانی گفت: جنگنده های شما که ما را بمباران کرد، بین مردان، زنان و کودکان هیچ فرقی نگذاشت.

در این فیلم "محمد دلیل" در حالی که چهره خود را به طور کامل پوشانده و تنها چشمان وی مشخص است، صحبت می کند. اما مشخص نیست که این فرد همان عامل انفجار آنسباخ آلمان باشد و شاید داعش برای ایجاد رعب و وحشت اقدام به ساخت این فیلم کرده است. وی در این فیلم به "ابوبکر بغدادی،" سرکرده گروه تروریستی داعش و "ابو محمد العدنانی،" سخنگوی این گروه تروریستی اعلام وفاداری کرد.

هشدار بمب گذار شهر آنسباخ آلمان پیش از مرگ: شما غربی ها رنگ آرامش را نخواهید دید+ عکس و فیلم

"محمد دلیل،" یک مهاجم 27 ساله سوری است که یکشنبه شب خود را مقابل یک سالن موسیقی در شهر آنسباخ آلمان منفجر کرد و به زخمی شدن 15 نفر منجر شد. گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

گزارشها حاکی از آن است که یک سال پیش در خواست پناهندگی وی در آلمان رد شده بود. او پیشتر نیز دو بار اقدام به خودکشی کرده بود. 

هشدار عامل انفجار شهر آنسباخ آلمان پیش از مرگ: شما غربی ها رنگ آرامش را نخواهید دید+ عکس

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
نمیدونم چطوریه که غربیها با اینکه سرویس اطلاعاتی پیشرفته دارند نمیتونن حملات داعش رو پیش بینی و مقابله کنند اما ایرانیها می تونن هم پیش بینی کنند و هم ردیابی کنند و هم مقابله کنند و هم زنده دستگیر کنند!!!!!!!!!!!! یکمی مشکوکه!!!!!!!!!! خدا می داند
آخرین اخبار