حیدری:بازی خسته کننده ای بود/ روز به روز بهتر می شویم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: دوران بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم اما مطمئن باشید روز به روز بهتر می شویم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو حیدری پس از پایان دیدار تیمش مقابل نفت تهران درباره این دیدار و همچنین غیبت تماشاگران بیان کرد: به هر حال فوتبال با هوادارانش زنده است ، بازی امروز کمی خسته کننده بود و دلیل اصلی بدنسازی سنگینی بود که داشتیم.

وی افزود: تیم نفت تازه تشکیل شده و فشار بدنسازی زیادی نداشتند به همین دلیل آنها بهتر از ما بازی کردند اما مطئمن باشید روز به روز بهتر شویم و دلیل آن هم پشت سر گذاشتن دوران بدنسازی است.

حیدری در خصوص اینکه آیا استقلال خوش‌شانس بود که در این دیدار شکست نخورد ، افزود: به هر حال فشار بدنسازی و اردوی سنگینی که در ارمنستان داشتیم، سبب شد بدن‌های ما سنگین شود اما بدنسازی ما برای طول فصل است و قطعاً در ادامه لیگ بهتر می شویم.
وی در خصوص غیبت تماشاگران گفت: اگر تماشاگران نباشند، فوتبال معنی نمی‌دهد و این هواداران هستند که به ورزش و فوتبال اهمیت می بخشند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درباره درگیری های پایان بازی اظهار داشت: به هر حال فوتبال فشار بالایی به بازیکنان وارد می‌کند و این مسئله طبیعی است، فخرالدینی عضو استقلال بوده و همه بازیکنان با هم دوست هستند اما به هر حال این تنش‌ها پیش می‌آید و دلیل آن هم فشار روحی و روانی است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار