اصفهان؛

مدرسه های فاقد نمازخانه در استان اصفهان نمازخانه دار می شوند

رئیس ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: هر مدرسه ای که در استان اصفهان فاقد نمازخانه باشد با پیگیری این ستاد و کمک خیران در آن مدرسه نمازخانه احداث می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رضا جدیدی در حاشیه جلسه شورای اداری شهرستان اردستان در گفتگو با خبرنگاران در مسجد جامع این شهر افزود: درخصوص احداث نمازخانه بین راهی در جاده های بین شهری نیز ستاد اقامه نماز استان اصفهان پیگیری داشته و اقدام های لازم را انجام می دهد.
وی ابراز کرد: استان اصفهان با 24 شهرستان دارای 24 ستاد اقامه نمازفعال است و در این راستا توانسته ایم امور فرهنگی زیادی را بدون اتکا به بودجه دولتی انجام دهیم و به همین خاطر در اجلاس سالانه ستاد اقامه نماز کشور، استاندار اصفهان از سوی رئیس ستاد اقامه نماز کشور تقدیر شد.
وی به تشکیل مجمع خادمان نماز در استان اصفهان اشاره کرد و افزود: بیشترین فعالیت ستاد اقامه نماز با کمک خیران در استان صورت گرفته است و در این زمینه بودجه دولتی نداریم.
جدیدی با اشاره به این که استان اصفهان رتبه اول کشور در اقامه نماز را به خود اختصاص داده است ابراز کرد: توصیه ما به دیگر شهرستان ها این است که با تشکیل مجمع خادمان نماز در امر برپایی این سنت الهی کوشا بوده و به قشرهای مختلف خدمات دهی کنند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان اصفهان در خصوص آموزش نماز گفت: به تمامی اقشار نماز را آموزش می دهیم و در حوزه های علمیه ، مدرسه ها، کارخانه ها و پادگان ها جلسه آموزش نماز داریم هم چنین با دعوت از کارشناسان وسخنرانان زبده برای امامان جمعه و روحانیان کلاس آموزش نماز دایر می کنیم.
وی به برگزاری مسابقات علمی وادبی اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات قصه، شعر ومقاله نویسی در ارتباط با نمازهمراه با اهدا جایزه از دیگر اقدام های این ستاد است.
شورای اداری شهرستان اردستان امروز با حضور آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.