گیلان؛

عطرخوش شهیدان دریا دل در رشت طنین انداز می شود+تصاویر شهدا

دومین یادواره 26 شهید فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا عصر امروز در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاد شهدا، نام شهدا و خانواده معزز شهدا را مایه رحمت و هدایت در جامعه عنوان کرد و گفت: امنیت و آرامش، پیشرفت ایران اسلامی مرهون فداکاری های شهدا و ایثارگران است.

حجت الاسلام باقری به فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: شهیدان نیروی دریایی ارتش در هشت سال دفاع مقدس، نقش بسیار مهمی را در حفاظت از جزایر، بنادر، سواحل و مرزهای آبی کشور ایفا کردند.

وی با اعلام اینکه دومین یادواره شهدای فرماندهی آموزش تخصصهای دریایی باقرالعلوم(ع) نداجا رشت برگزار خواهد شد، اظهار داشت: اجرای این یادواره همزمان با ایام شهادت رییس مذهب تشیع امام جعفر صادق (ع) و همچنین سالگرد تدفین شهید گمنام این فرماندهی خواهد بود.

باقری اعلام کرد :این یادواره در 2 بخش فرهنگی و ورزشی برگزار می شود که بخش ورزشی آن مربوط به دومین دوره مسابقات کاراته قهرمانی کشور سبک شوتوکان پیشرفته است که از هفتم مرداد ماه به مدت 2 روز با شرکت 12 تیم از استانهای مختلف کشور در مجموعه فرهنگی ورزشی ملوان جوان رشت آغاز می شود.

وی همچنین با بیان اینکه بخش فرهنگی این یادواره با سخنرانی امیر سرتیپ ناصر آراسته همرزم سپهبد شهید صیاد شیرازی و مداحی حاج مهدی سلحشور خواهد بود خاطرنشان کرد:این بخش از یادواره شهدا روز پنجشنبه هفتم مرداد ماه ساعت 9:30 صبح در مسجد ولی عصر(عج) این فرماندهی برگزار می شود.


انتهای پیام/اص

برچسب ها: شهدا ، نیرو ، دریایی ، رشت ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.