درخشان: امیدوارم لیگ امسال از لحاظ کیفیت بهتر از سال پیش برگزار شود

حمید درخشان گفت: انتظار می رود با تدابیری که تیم ها درفصل نقل و انتقالات این فصل انجام داده اند شاهد لیگی پر هیجان باشیم.

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:با توجه به اینکه در فصل نقل و انتقالات ،اکثر تیم ها خریدهای خوبی داشتند،پیش بینی می شود  لیگ شانزدهم نسبت به لیگ پانزدهم شروع بهتری داشته باشد.
وی افزود: امیدوارم لیگ شانزدهم از لحاظ نوع برگزاری ،پر محتوا ،اجرایی منظم و با اشتباهات کم داوری  باشد . همچنین شاهد بازی هایی با کیفیت بالاتر  سوی بازیکنان باشیم. 

وی درباره بازی افتتاحیه لیگ برترکه بین تیم های استقلال تهران و نفت تهران انجام می شود گفت:بازی اول لیگ برتربه هر حال خیلی از لحاظ فنی و تاکتیکی روان انجام نمی شود هماهنگی های لازم در تیم ها حاضر در لیگ بعد از گذشته دو یا سه هفته حاصل می شود ولی امیدواریم در بازی افتتاحیه شاهد بازی تماشاگر پسند و در خور لیگ برتر کشورمان باشیم چون هم تیم استقلال تهران تیمی است که مدعی قهرمانی محسوب می شود و تیم نفت با مربیگری علی دایی حرفی برای گفتن دارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص ورزشگاه نداشتن تیم تراکتور سازی برای میزبانی بازی هایش در لیگ برتر بیان کرد:البته تیم تراکتور سازی می تواند از ورزشگاه قدیمی خودش استفاده کند. یک و دو بازی اول خیلی ملاک نیست فقط انها با مشکل تماشا گر روبرو هستند چون ظرفیت استادیوم قدیمی انها گنجایش هواداران پر شمار تراکتورسازی را ندارد.

وی درمورد مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت:استقلال تهران،پرسپولیس،تراکتور سازی،سپاهان و ذوب اهن همه تیم هایی هستند که مدعی قهرمانی در لیگ برتر می باشند این تیم ها با گرفتن بازیکنان کلیدی در فصل نقل وانتقالات و پر کردن جای خالی پست ها در تیم های خود و برگزاری اردو های داخلی و خارجی تیم هایی هستند که از شانس قهرمانی نسبت به تیم های دیگر برخوردار باشند.

وی در ادامه بیان کرد:در حال حاضر نمی توان پیش بینی کرد که پدیده ای در لیگ امسال پیدا می شود یانه باید بازیهای لیگ انجام شود و بازیکنان خودشان را در رقابت ها نشان دهند تا بتوان گفت پدیده لیگ شانزدهم چه کسی است.


درخشان در پایان خاطر نشان شد:امسال بیشتر مربیان تیم های حاضر در لیگ شانزدهم داخلی هستند و این امر کمک زیادی به پیشرفت لیگ ما می کند چون انها شناخت زیادی از بازیکنان و فرهنگ کشور خود دارند.

انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار