شجاعی در مراسم تودیع و معارفه ریاست دیوان محاسبات:

مبارزه با تبعیض از مهمترین اهداف دیوان محاسبات کشور است

دادستان دیوان محاسبات گفت: با مدیرانی که به دنبال تحقق مبارزه با تبعیض نیستند، برخورد می‌شود.

مبارزه با تبعیض از مهمترین اهداف دیوان محاسبات کشور استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فیاض شجاعی در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل و دادستان دیوان محاسبات کشور ضمن تشکر از حضور لاریجانی و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه گفت: از حسن اعتماد کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در اعطای نمره قبولی به اینجانب تشکر می‌کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: دیوان محاسبات با تمام ظرفیت قانونی و کارشناسی خود در راستای ایفای نقش نظارتی و صیانت از ایفای حقوق مالی بودجه‌ای کشور از حیث برنامه و هزینه‌ها تمام تلاش خود را می‌کند.

دادستان دیوان محاسبات تصریح کرد: این دیوان در تحویل به موقع گزارش فنی تفریغ بودجه‌ سعی خود را خواهد کرد.

شجاعی تصریح کرد:در دوره گذشته هم سعی امیرحسین رحیمی در این بود که از ظرفیت‌های دیوان استفاده بهینه داشته باشد و جا دارد از اقدامات چهار ساله وی در مسند دادستانی و ریاست دیوان محاسبات تشکر داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: امین‌حسین رحیمی نمونه بارز اخلاقمداری و دلسوزی است که با اتخاذ سیاست‌های پیشگیرانه و آموزش دستگاه‌ها و تربیت نیروهای داخلی زحمات زیادی در دیوان محاسبات کشیده است.

شجاعی ادامه داد: رحیمی با بهره‌گیری از بدنه کارشناسی متخصص و پیشبرد اهداف این سازمان نهایت تلاش خود را به عمل آورد.

وی با اشاره به معارفه عادل آذر گفت: من حضور عادل آذر به عنوان رئیس کل دیوان محاسبات را به فال نیک می‌گیرم و می‌دانم که برای افزایش کارایی ارکان دیوان، تمام کوشش خود را به کار خواهد بست تا در این دوره شاهد یک نظارت هدفمند باشیم، نظارتی که دستگاه‌های اجرایی با ابزار و مجوزهای قانونی به اهداف مورد نظر نائل شوند.

دادستان دیوان محاسبات با اشاره به اینکه سیاست‌های دیوان محاسبات بر اساس سیاست‌های پیشگیرانه است، گفت: نظارت سازمان دیوان محاسبات به صورت پیشگیرانه و بر پروژه‌هایی خواهد بود که سبب کاهش فقر و فاصله طبقاتی در جامعه شود.

شجاعی هدف اصلی دیوان محاسبات را تحقق توسعه پایدار در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی دانست و گفت: مبارزه با تبعیض از مهمترین اهداف دیوان است لذا با مدیرانی که به دنبال تحقق این هدف سازمانی نباشند، برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: سازمان ، مبارزه ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار