ثبت نام بیش از 67 هزار داوطلب در آزمون 12 دستگاه اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 67 هزار نفر در آزمون 12 دستگاه اجرایی و بیش از 40 هزار نفر در آزمون دانشگاههای علوم پزشکی ثبت نام کرده‌اند.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه تا کنون 67 هزار نفر در آزمون 12 دستگاه اجرایی ثبت نام کردند، گفت: مهلت ثبت نام در این آزمون استخدامی تا 7 مرداد ادامه دارد.

وی افزود: به کلیه داوطلبان توصیه می‌شود حداکثر تا پایان روز پنجشنبه7 مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند. 

مشاور عالی سازمان سنجش در خصوص آزمون استخدامی 68 دانشگاه از دانشگاه‌های علوم پزشکی تصریح کرد: تا ساعت 8 صبح امروز 40 هزار و 256 داوطلب برای شرکت در این آزمون استخدامی ثبت نام کرده‌اند.

توکلی اظهار داشت: به کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون فوق توصیه می‌شود حداکثر تا پایان روز چهارشنبه 6 مرداد 95 با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
 
وی یادآور شد: آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی و 68 دانشگاه از مجموع دانشگاه‌های علوم پزشکی جمعه 19 شهریور 95 برگزار می شود. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار