جشنواره دختران آب و آفتاب در گناوه برگزار می شود

نخستین جشنواره دختران آب و آفتاب همزمان با فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر درشهرستان گناوه برگزار می شود.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دبیر این جشنواره گفت: شناسایی، معرفی و تجلیل از دختران فرهیخته و توانمند شهرستان و حمایت از توانایی و استعدادهای آنان برای ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر برای حضور درعرصه های مختلف از مهمترین برنامه هاینخستین جشنواره دختران آب و آفتاب درگناوه است.

نرجس عباسپور افزود: این جشنواره در دهه کرامت و همزمان با میلاد با سعادت حضرت معصومه (س) از 15 تا 20 مرداد و با شعار 'دختر، مادر، معصومیت تا بی نهایت' برگزار خواهد شد.

وی گفت: دراین جشنواره برنامه های مختلفی اجرا خواهد شد که آیین افتتاحیه در ساحل شهر با حضور حلقه اتحاد دختران ورزشکار و در قالب برنامه های متنوع موسیقی، حرکات نمادین دختران ورزشکار و نشاط و سرگرمی برای کودکان و خانواده، دوره آموزشی و پژوهشی درسالن کنفرانس دانشگاه آزاد با حضور دانشجویان و فارغ التحصیلان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای دختران درفرهنگسرای شهر و نشست دختران برتر با فرماندار و امام جمعه درسالن اجتماعات فرمانداری از عمده آنهاست.

وی اظهارکرد: اختامییه جشنواره همراه با تجلیل از دختران نمونه شهرستان درسالن اجتماعات خلیج فارس در20 مرداد ماه جاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.