کرمان؛

با احداث این کارخانه ، سیب زمینی جنوب برزمین نمی ماند

کارخانه فراوری سیب زمینی که با سرمایه گذاری 157 میلیارد ریالی بخش خصوصی احداث می شود، زمینه اشتغال 96 نفر را فراهم می کند.

با احداث این کارخانه سیب زمینی جنوب برزمین نمی ماندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان داشت: کارخانه فرآوری سیب زمینی جنوب کرمان در شهرک صنعتی عنبرآباد احداث می شود.


محموداسکندری  ظرفیت بخش های تولیدی کارخانه فرآوری سیب زمینی جنوب استان کرمان را 9 هزار و 700 تن عنوان کرد و گفت: سردخانه این طرح صنعتی نیز هزار تن ظرفیت دارد.


وی عنوان کرد: این واحد تولیدی شامل سه خط آرد و پودر سیب زمینی، سیب زمینی آماده و نیمه منجمد، پوره سیب زمینی و سردخانه است.

اسکندری با بیان اینکه جنوب کرمان به عنوانی یکی از قطب های تولید محصول سیب زمینی کشور محسوب می شود، اظهار داشت: احداث کارخانه فرآوری این محصول علاوه بر اشتغالزایی نقش موثری در بهبود اقتصاد کشاورزان دارد.

وی خاطرنشان کرد: کارخانه فرآوری سیب زمینی جنوب استان کرمان در راستای طرح های اقتصاد مقاومتی احداث می شود که علاوه بر افزایش ارزش افزوده در توسعه صادرات و رفع مشکل فروش، در فصل برداشت نقش موثری دارد.
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.