اهواز،

تجهیزات به‌روز مبارزه با قاچاق در اختیار مرزبانی

فرمانده مرزباني خوزستان گفت: بسياري از زيرساخت‌هايي که مرتبط با مرزها هستند، بايد اصلاح و قوانين مبارزه با قاچاق نيز بايد سختگيرانه‌تر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سردار عبدالله نظرپور ، درباره اقدامات لازم بمنظور کاهش قاچاق اظهار داشت:  باتوجه به فرمايشات مقام معظم رهبري در زمينه کاهش قاچاق بايد همه سازمان‌هاي متولي به پاي کار بيايند و هر سازماني در حوزه کاري خود در جهت مبارزه با قاچاق جدي باشد.


وي با بيان اينکه نبايد يک سازمان و يا دو سازمان به تنهايي در بحث قاچاق عمل کند، افزود: بسياري از زيرساخت‌هايي که مرتبط با مرزها هستند، اصلاح شوند و نيز قوانين سختگيرانه‌تر شوند.


فرمانده مرزباني خوزستان بيان کرد: امکانات و تجهيزات مقابله و مبارزه با قاچاق به صورت اصولي، تهيه و در اختيار نيروها قرار داده شود ، البته نيروها به ويژه نيروي انتظامي، مرزباني و ساير دستگاه‌ها خوشبختانه اقدامات خوبي در حوزه مقابله با قاچاق را داشته‌اند ولي مي‌بايست همه سيستم‌ها به سهم خودشان در اين زمينه کار کنند.


وي با اشاره به اينکه در خوزستان 8 بندر و 2 پايانه‌ داريم، درباره مرزهاي خوزستان گفت: خوشبختانه مشکل خاصي در مرزها نداريم و ترددها و فرايند قانوني تجارت کالا در حال انجام است ولي بايد خلا‌هايي که گاهي در سيستم‌ها وجود دارد و يا سوء استفاده‌هايي که قاچاقچيان در بحث جعل اسناد و همچنين سوء استفاده از بعضي سيستم‌ها که البته خيلي به ندرت پيش مي‌آيد، اصلاح شود و برطرف شود.



انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.