ارومیه؛

بیانیه سپاه شهدا به مناسبت اربعین شهدای رمضان

سپاه شهدای آذربایجان غربی همزمان با اربعین شهدای رمضان که در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، متن این بیانیه به این شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

اربعین شهدای منسوب به ماه مبارک رمضان سال جاری که در آستانه شب های پرفضیلت قدر ، مقام شهود را برای درک عظمت این لیالی در نشه ی برتری از حیات برای خود برگزیدند و گرانبهاترین سرمایه ی خویش را نثار سرافرازی و پایداری نظام اسلامی نمودند، فرصت مغتنمی است تا در ابعاد مختلف این ایثار و حرکت ارزشمند انقلابی و حماسی شهداء که امنیت و آزادگی را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند قدری تامل کنیم.

تقابل حق و باطل از بدو قدم نهادن انسان به این عرصه ی خاکی وجود داشته و استمرار آن نیز تا پیروزی کامل حق خواهد بود. «و قل جاء الحق و زهق الباطل ان الباطل کان زهوقا» ( سوره اسراء - آیه 81 ) ، آنچه در این بین ارزشمند است این که انسان تلاش نماید فرصت حیات را غنیمت شمرده، ضمن شناخت دقیق حق در این صحنه آرایی خویش را در جرگه ی طرفداران آن قرار دهد.

بعد از بعثت نبی مکرم اسلام ( صلی الله علیه و آله و سلم ) و امتداد رسالت ایشان در قامت امامت ائمه اطهار( علیهم السلام ) و پس از 14 قرن خون دل خوردن ها و به مسلخ رفتن انسان های پاک ، مظلوم و تربیت یافته در دامن قرآن و مکتب اهل بیت( علیهم السلام )، ثمره ی مجاهدت ها و تلاش ها بوسیله ی سلاله ای پاک از تبار صالحان و با وحدت ، همدلی ، ایثار و فداکاری امت واحده ای در کالبد انقلاب اسلامی در سرزمین عزیز ایران تبلور و تجلی یافته است .

از بدو غرس این شجره ی طیبه تمامی جبهه ی باطل و استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل دست به دست هم ، تمام قد در مقابل بالندگی و رشد این نهال نورس قد علم نموده و با تمامی توان و بهره گیری از برخی ایادی داخلی و فریب خورده قصد استحاله و خاموشی این نور الهی را دارند غافل از اینکه: «یریدون لیطفئوا نورالله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون» (سوره صف - آیه 8 ) .

در این بین عده ای مزدور و فریب خورده ی داخلی در راستای تامین مطامع شخصی و منافع اربابان خود و برای عیش در لجن زار و حرمسرای زودگذر مادی مهیا شده از سوی دشمنان به بهانه دفاع از حقوق قومیتی خاص و با تابلوی هویت طلبی اقوام اعم از: فارس، آذری، کُرد، عرب، بلوچ و ...، (بنام آنان به کام خود) هر روز با پرچمی دوخته و طراحی شده بوسیله ی استکبار با عناوینی چون: منافقین، مجاهدین خلق، فرقان، پژاک، کومله، دمکرات، خبات و ... سعی در ایجاد شکاف و برهم زدن اتحاد امت واحده ی ایران اسلامی را دارند تا از این راه هم بطون خود را از حرام پر نمایند و هم خوش خدمتی ناچیزی به صاحبان گرگ صفت خود کنند. در حالی که اگر در سرنوشت گذشتگان روباه صفت خود مداقّه نمایند می بینند این اربابان حتی به نوکران تراز اول خود هم در نهایت رحم ننموده و بعد از عملی کردن نقشه های پلید خویش آنان را چونان دستمال کثیفی زیرپای خود لِه می نمایند.

در روزگاری که به لطف ایزد منان و در سایه سار نظام ولایی و همت والای تک تک مردم ایران اسلامی و به بهای خون شهداء و ایثارگران عزیز شجره ی طیبه ی انقلاب اسلامی به درخت تنومندی بدل گردیده و پله های ترقی و شکوه را در عرصه های مختلف می پیماید و پرچمدار دفاع از مظلومان عالم در مقابل جهانخواران و طاغوتیان می باشد ، عده ای از خدا بی خبر و اسیر در دام شیاطین ، مترسک و بازیچه دست استکبار جهانی و کشورهای مرتجع منطقه قرار گرفته و به روش اسلاف خود چون راهزنان در قبال اخذ مبالغی ناچیز و لقمه ای حرام با بیغوله نشینی و غار نشینی در کوه ها ، مترصد لحظه ای هستند تا از نقاط کور مرزی وارد مملکت اسلامی شده و با ایجاد رعب و وحشت در بین زنان ، کودکان و خانواده های عزیز مرزنشین اقدامات دشمن شادکن انجام داده و خوراک تبلیغاتی برای صهیونیسم ایجاد نمایند غافل از اینکه : « ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عِرض خود می بری و زحمت ما می داری » .

رجوع به حافظه تاریخی و برگ زرین افتخارات این مرز و بوم ، روایت های شگفت انگیزی از ایثارگریها و رشادت ها و شجاعت های مردم این سرزمین دارد ، فارس ، آذری ، لر ، بلوچ ، عرب ، کُرد ،گیلکی ، مازنی ، ترکمن و خلاصه تمام اقوام با گویش ها و لهجه های مختلف چون ید واحده ای در کوران حوادث با وحدت و یکرنگی و پشت به پشت هم از کیان و ناموس خود آنچنان دفاع کرده و ضرب شصتی به دشمن نشان داده که حتی امروز هم استکبار علی رغم تجاوز و ایجاد ناامنی در کشورها و ممالک همسایه فکر تعدی به نظام اسلامی را در ذهن هم نمی پروراند ، چه رسد به شما تفاله های مانده از اشرار و گروهک های نان به نرخ روز خور و خفاش صفت که حتی تکلیف تان با خودتان نیز معلوم نمی باشد .

اما سخن پایانی خطاب به اشرار و ضدانقلاب ؛ امروز به وجدان های زنگار گرفته خود رجوع نموده و از خواب غفلت بیدار شوید و به خود آیید ، « فاعتبروا یا اولی الابصار » ( سوره حشر آیه 2 ) ، به اسلاف و بزرگان خود که در زباله دان تاریخ خفته اند بنگرید ، همین شهدای اخیر که تقدیم نظام اسلامی گردید را نیز بنگرید : صمد بوستانی ، یوسف احمدی ، واحد حکمت ، اسکندر مامالی و سایر شهدای عزیز که چون ستارگانی پرنور بر آسمان بشریت جلوه گری نموده و در قلوب مردم ماندگار و عند ربهم یرزقونند . شاید بفهمید که در این کشور هر جا برای اعتلای اسلام و دفاع از غیرت، ناموس، شرف و آزادگی نیاز به خون بوده ، خون تمامی اقوام از یک جوی روان گردیده و نثار انقلاب اسلامی شده است، چرا که ما ابناء یک پیامبر و یک قرآنیم که می فرمایند : « واعتصموا بحبل الله جمعیاً ولاتفرقوا » (سوره آل عمران - آیه 103 )

برای مجاهدان مخلص و پاکبازی که از خود رسته و به خدا رسیده اند ، هر آن عاشوراء و هر مکان کربلاست ! پس هوشیار باشید که در این بازی شوم که صحنه گردانش اربابان زَر و زور و تزویر هستند ، شما پیش از شروع بازی ، بازنده اید !

جنایت برای احقاق حق یک طنز تلخ و دور باطل است که اگر اثربخش بود طی دهه های متمادی ددمنشی تان ، موثر می گشت ... پس به گواه قرآن و تجربه ی تاریخ ، یقین داشته باشید که در مسیر پرشتاب اضمحلال و نابودی کامل قرار دارید . ان شاء ا...

والسلام علی من التبع الهدی»

شایان ذکر است26 خردادماه سال جاری در پی کسب اخبار موثق مبنی بر ورود دو تیم شش نفره (مجموعا 12 نفر) از حزب منحله تروریستی دموکرات کردستان که با حمایت مادی رژیم سعودی بدنبال ایجاد ناامنی و شرارت در داخل ایران بودند، با رصد تحرکات آنها، نهایتا در تور اطلاعاتی رزمندگان سپاه اشنویه گرفتار شده و در منزلی در روستای قره سقل بخش نالوس شهرستان اشنویه به دام افتاده و هر 12 تروریست که سه نفرشان از عوامل رده بالای حزب منحله دموکرات بودند، به درک واصل می شوند و حزب تروریست پرور دموکرات کردستان بزرگترین و بی سابقه ترین ضربه را از فرزندان غیور انقلاب اسلامی دریافت می کند.- در این درگیری چهار تن از پاسداران سپاه اشنویه (حاج صمد بوستانی اهل شاهیندژ، واحد حکمت اهل نقده، یوسف احمدی و اسکندر مامالی اهل اشنویه) به آرزوی قلبی خود و به درجه رفیع شهادت نائل گشتند تا بار دیگر با خون پاک خود تعهد خود را مبنی بر حفظ امنیت پایدار ایران اسلامی به اثبات برسانند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.