اصفهان؛

حل مشکل زمین بیمارستان تأمین اجتماعی کاشان پس از 18 سال

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی از حل مشکل چندین ساله تامین زمین بیمارستان تامین اجتماعی کاشان پس از 18 سال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید جوادساداتی‌نژاد در گفتگو با خبرنگاران گفت:طی برگزاری جلسه مشترک با مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان تصمیات لازم در این خصوص أخذ و مسائل و مشکلات حوزه تأمین اجتماعی منطقه بررسی شد.

وی افزود:مشکل تامین زمین مناسب برای بیمارستان تامین اجتماعی کاشان با توجه به مسائل و مشکلات درمانی کارگران و افراد تحت پوشش این بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و موافقات مورد نیاز اخذ شد.

به‌گفته‌وی، پیگیری اخذ مجوز شعبه دوم اداره تامین اجتماعی کاشان (شعبه راوند) و رایزنی جهت أخذ مجوز وام قرض الحسنه برای بازنشستگان تامین اجتماعی از دیگر مطالب مطرح‌شده در این جلسه بود.

ساداتی‌نژاد در پایان پیگیری مشکلات و شکایات کارفرمایان از مقررات و بخشنامه‌های مربوط به بیمه در راستای رفع موانع تحقق اقتصاد مقاومتی را از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بر شمرد و گفت: نشست مشترک با مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان وشبانی، مدیر ت امین اجتماعی کاشان و دیگر مسوولین این شهرستان برگزار شد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.