کرمانشاه؛

آغاز فعالیت مجدد کشتارگاه دام

رئیس اداره دامپزشکی کنگاور از آغاز مجدد فعالیت کشتارگاه دام شهرستان کنگاور پس از برطرف شدن نواقص بهداشتی و وضعیت نامناسب این کشتارگاه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛حسین صالحی اظهارکرد: این کشتارگاه به دلیل پاره‌ای از مشکلات بهداشتی و وضعیت نامناسب خروجی فاضلاب با دستور قضایی پلمب شده بود.

وی پلمب کشتارگاه دام شهرستان کنگاور را طی اقدام مشترک اداره دامپزشکی، محیط زیست و شبکه بهداشت این شهرستان عنوان کرد و گفت: این کشتارگاه با اخذ دستور قضایی از دادستانی شهرستان، آبان سال گذشته پلمب شد.

به گفته رئیس شبکه دامپزشکی کنگاور، پس از این اقدام شهرداری کنگاور آمادگی خود را برای برطرف کردن مشکل این کشتارگاه اعلام کرد و پس از اخذ استعلام‌های مجدد از شبکه بهداشت و محیط زیست با رأی کمیسیون و اخذ دستور از مقام قضایی این کشتارگاه مجددا فعالیت خود را آغاز کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی شبکه دامپزشکی کنگاور و همچنین همکاری بخش خصوصی پروانه تأسیس یک واحد کشتارگاه صنعتی دام نیز در این شهرستان صادر شده است.

رئیس شبکه دامپزشکی کنگاور با بیان اینکه عملیات اجرایی این واحد صنعتی آغاز شده و مراحل ساخت و ساز آن در حال اجراست، یادآوری کرد: قراددادهای لازم برای نصب تجهیزات با شرکت مجری طرح، توسط مالک کشتارگاه منعقد شده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار