کرمانشاه؛

ثبت سالروز عملیات مرصاد در تقویم

معاون سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید سالروز عملیات مرصاد در تقویم به نام روز ملی کرمانشاه ثبت شود، گفت: باید ثبت شدن این روز در تقویم مطالبه شود.

ثبت سالروز عملیات مرصاد در تقویمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سرهنگ مجتبی بیاتی گفت: مردم این استان با جان و مال خود در دفاع مقدس حضور داشتند و لذا رشادت‌های آنان در دوران دفاع مقدس باید برجسته شود.

بیاتی افزود: اگر عملیات‌ها و حوادث دفاع مقدس را برجسته نکنیم، این اتفاقات مهم در گذر زمان به فراموشی سپرده خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه در ادامه جنایات منافقین در عملیات مرصاد را فراموش نشدنی عنوان کرد و افزود: هشدارهای بی‌رحمانه منافقین در این عملیات نباید هیچگاه فراموش شود.

بیاتی با تاکید بر اینکه باید سالگرد عملیات مرصاد را همچون سالروز عملیات بازی دراز کشوری کنیم، گفت: باید از سال‌های آینده برای حضور علاقمندان در محل وقوع این عملیات از سراسر کشور برنامه‌ریزی کنیم.

بیاتی در ادامه خواستار پیگیری دیدار با مقام معظم رهبری در روز ملی کرمانشاه به عنوان یک مطالبه عمومی شد و گفت: این درخواست علاوه بر مسئولین باید از سوی مردم هم مطالبه شود که در این راستا باید طوماری از امضاهای مردمی جمع‌ آوری شود.

بیاتی در ادامه از برنامه‌ریزی برای اجرای رزم نمایش "افلاکیان" به مناسبت سالروز عملیات مرصاد به مدت سه شب در اردوگاه توحید کرمانشاه خبر داد و افزود: این برنامه با محوریت عملیات مرصاد، ساعت 21 و 30 دقیقه روزهای سوم، چهارم و پنجم مرداد ماه برگزار خواهد شد.

بیاتی گفت: مراسم سالروز عملیات مرصاد علاوه بر شهر کرمانشاه و شهرستان اسلام‌آبادغرب باید در دهستان‌هایی هم که در این عملیات شهید دادند، برگزار شود.

انتهای پیام/ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.