زنجان؛

درآمد های نفتی ناپایدار است

پرداخت مالیات برای تامین هزینه های شهروندی پیش روی استان امری ضروری است که مردم باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛نماینده ی ولی فقیه در استان با بیان این که مالیات در مقابل درآمد های نفتی می تواند منبع مناسبی باشد گفت:برای ادامه درآمد آینده ی کشور نباید به نفت اتکا کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی تصریح کرد:افرادی که درآمد قابل توجهی دارند اما مالیات پرداخت نمی کنند باید بدانند که در قبال دریافت خدمات از دولت باید بهای آن را با مالیات بپردازند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اشاره کرد و گفت:امامان جمعه فرماندهان سنگران انقلاب هستند و نماز جمعه سنگر این انقلاب است.

خطیب نماز جمعه ی زنجان با یاد آوری همه پرسی 6 مرداد سال 1368 گفت:قانون اساسی اصل همه ی قوانین در کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی از آغاز دور جدید مذاکرات برجام خبر داد و گفت:آمریکا به تعهدات خود در زمینه ی برجام عمل نکرده است و نظام جمهوری اسلامی از این بد عهدی آگاه است و هشیار می باشد.

وی افزود:دریافت حقوق های نجومی توسط افراد معدود نا مشروع می باشد و حق سایر مردم زیر سال می رود و این در حالی است که این حقوق ها باید به خزانه ی کشور بازگردانده شود.

نماینده ی ولی فقیه یادآوری کرد که اغلب خادمان این نظام افرادی درست کار هستند.

امام جمعه ی زنجان بیان کرد:رهبر فرزانه انقلاب همواره بر آموزش های فنی برای دانشگاهیان تاکید داشته اند که این تاکید برای آماده سازی جوانان برای سهیم بودن در رشد اقتصادی کشور بوده است که دریافت مدارک فنی و حرفه ای امکان پذیر است.

حجت الاسلام خاتمی با اشاره به روز 17 شوال روز فرهنگ پهلوانی ،فرزش زور خانه ای و سالروز جنگ خندق اظهار کرد:امام علی(ع) در جنگ خندق با جبهه ی کفر جنگیدند.

وی در پایان افزود:ورزش زور خانه ای روح جوانمردی را به جوانان اموزش می دهد و نیازمند توجه بیشتری است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: درامد ، نفتی ، ناپایدار ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.