اصفهان؛

راه‌یابی بانوان جوان والیبالیست کاشانی به مسابقات لیگ استان اصفهان

دو تیم والیبال بانوان کاشان به مسابقات جوانان استان اصفهان با لقب کم‌سن‌ترین تیم های این مسابقات راه‌یافتند.

صدیقه اشتری ، سرمربی نمایندگان کاشان در مسابقات جوانان بانوان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: تیم های آکادمی والیبال بانوان "الف "و "ب" به‌عنوان دو نماینده شهرستان در مسابقات استان شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد:با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم‌های کاشانی را رده سنی نوجوانان تشکیل می‌دهند امید است ضمن کسب تجربه شاهد درخشش آنهاباشیم.

به‌گفته‌وی،مسابقات با حضور 14تیم در چهار گروه پیگیری می شود که در دومین روز از مسابقات یکی از نمایندگان کاشان به مرحله بعدی مسابقات راه یافت و تیم آکادمی والیبال بانوان کاشان" الف " در سومین دیدار خود با کسب پیروزی برابر شهید طالبی اصفهان موفق به صعود در بین هشت تیم مرحله بعدی شد.

سرمربی نمایندگان کاشان در مسابقات جوانان بانوان استان اصفهان افزود:از هر گروه دو تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد که حریفان کاشان در این مرحله مشخص شده اند.

اشتری، با اشاره به دور بودن کاشان از مرکز استان و نزدیکی بیشتر تیم‌های شرکت کننده به محل برگزاری مسابقات و تاثیر این مسافت بر عملکرد بازیکنان کاشان گفت: چندین مرتبه درخواست میزبانی مسابقات به استان اعلام شد اما متاسفانه تیم های شرکت کننده حاضر به پذیرش خواسته ما نشده اند.

وی افزود:دوره قبلی مسابقات جوانان استان اصفهان با حضور24 تیم به‌مدت هشت ماه و به‌صورت رفت و برگشت برگزار شد که در نهایت تیم کاشان به مقام نایب قهرمانی مسابقات دست یافت.

شایان ذکر است::مسابقات والیبال بانوان جوان استان اصفهان با حضور 14 تیم به مدت دوهفته در اصفهان برگزار می شود که از کاشان نیز دو تیم با سرمربیگری صدیقه اشتری و کمک مربیگیری عاطفه فاطمیه و الهه ملکیان در مسابقات حضور دارند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.