قزوین؛

استانداردر جمع مردم روستای کوهگیر طارم سفلی

استاندار قزوین گفت : بخش طارم مهد تولید زیتون و فرآورده های معدنی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی در جمع  مردم روستای کوهگیر طارم سفلی گفت: این منطقه مهد تولید زیتون و فرآورده های معدنی است که با فعال کردن آنها می توان به رشد و توسعه قابل قبولی دست یافت.

وی با اشاره به اینکه 6 هزار هکتار از اراضی طارم سفلی زیر کشت زیتون باید قرار گیرد، گفت: درصدد آن هستیم با تخصیص آب مورد نیاز، 5 هکتار دیگر به این مساحت اضافه کنیم که در صورت تحقق آن تاثیر مهمی را در سلامت و رشد اقتصادی منطقه برخواهیم داشت.

همتی  با تاکید بر تسریع عملیات گازرسانی به روستاهای این بخش، یادآور شد: ارائه این خدمت موجب ماندگاری جمعیت روستایی منطقه و در نهایت رونق روستاها خواهد شد.

وی پیگیری لازم برای عملیاتی ساختن سد بورمانک را یکی از اولویت های استان برشمرد و گفت: با اجرای این طرح شاهد تامین آب شرب، کشاورزی و رفع سایر مشکلات منطقه خواهیم بود.

استاندار قزوین پیگیری برای رفع مشکل راه های روستایی و افزایش محیط های ورزشی در طارم سفلی را نیز مورد توجه جدی مدیریت استان دانست.

داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این دیدار افزود: طارم سفلی از ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی برخوردار است و احداث سد بورمانک می تواند به استفاده بهتر از این توانایی ها کمک کند.

محمدی همچنین خواستار برنامه ریزی برای اختصاص محیط های ورزشی و فرهنگی برای تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان این بخش شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: استاندار ، جمع ، مردم ، روستا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.