لرستان،

مقابله عقلانی با فساد ازبرنامه های ساختاری دولت

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت:مقابله با فساد یکی ازبرنامه های ساختاری در دولت است ، که باید به دور از هیجان وتبلیغات انجام شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،از لرستان؛ علی ربیعی افزود: وظیفه دولت کم کردن درد و رنج مردم است و باید تلاش کنیم دراین راه موفق شویم .

وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود:باید این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهیم ،زیرا براساس اخلاق انسانی و دینی منابع مردم باید حفاظت شود.

ربیعی با اشاره به اینکه برنامه های پنج ساله توسعه کشور نتوانسته گره گشای مشکلات کشور و رفع نابرابری ها باشد،گفت:راهکار ایجاد عدالت و رفع نابرابری ها در جامعه اجرای درست و تحقق اقتصاد مقاومتی درکشوراست.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از اصلی ترین برنامه های دولت را اندیشه محوری برشمرد وافزود: این حرکت باید حول رهبری باشد چراکه، این مهم اولویت دولت بوده و در حال حاضر بزرگترین نقطه قوت دولت، هماهنگی رئیس جمهور با رهبرمعظم انقلاب است .

ربیعی در ادامه از وجود 1 میلیون نفر حاشیه نشین درسطح کشور خبرداد و گفت :با هم کاری دستگاههای ذیربط و سازمان و تشکل های مردم نهاد باید تلاش کنیم سطح رفاه این قشر ارتقا ء یافته و شکاف طبقاتی در جامعه بیش از گذشته کم شود .

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.