کرمان؛

زورگیران در دام پلیس

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان از دستگيري دو نفر سارق به عنف در عمليات ماموران کلانتري 16 شهر کرمان خبر داد و گفت: اجازه جولان به مجرمان خشن نخواهيم داد.

زورگیران در دام پلیسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالعلي روانبخش گفت: در پي اعلام مرکز فوريت هاي 110 شهر کرمان مبني بر وقوع يک فقره سرقت به عنف با دو دستگاه خودرو موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتري16 اين فرماندهي قرار گرفت.

وي با اشاره به اين که سارقان به عنف با حمله به شاکي و تهديد مبلغ 20 ميلون ريال وجه نقد و يک دستگاه گوشي تلفن همراه را از وي سرقت كرده اند و متواري شده اند، گفت: ماموران انتظامي با يک سري کاراطلاعاتي و پليس موفق شدند دو متهم را شناسايي و در اقدامي ضربتي آنان را با هماهنگي مقام قضايي دستگير و به کلانتري منتقل كنند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرمان در ادامه گفت: متهمان در ابتدا منکر هر گونه سرقت شدند اما پس از مواجه شدن با مالباخته و شاهدان حادثه به ناچار لب به اعتراف گشودند و به سرقت 20 ميليون ريال وجه نقد و يک دستگاه گوشي تلفن همراه اعتراف کردند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار