اردبیل؛

همایش استانی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم در اردبیل برگزار شد

همایش استانی ستاد پشتیبانی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) با حضور فرمانداران، بخشداران و فرماندهان نظامی و انتظامی در استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌ های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل در این همایش اظهار کرد: اقتدار و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی ایران در سایه اسلامی ولایت‌ محور است.

آیت ‌الله سید حسن عاملی با بیان اینکه رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی مردم و ولایت به پیروزی و سربلندی دست یافتند، افزود: در عصر کنونی انقلاب اسلامی در برهه تاریخی عظیمی قرار گرفته است که با کمی لغزش و نادیده گرفتن ارزش‌های اسلامی و فرهنگی آتیه یک نظام اسلامی تباه می‌شود.

وی تصریح کرد: هویت شیعی برگرفته از عاشورا، بعثت و قدیر است که با رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری این ارزش‌های اسلامی سرپا ایستاده و درسی عظیم برای قدرت‌های مطرح جهانی و غربی است.

امام جمعه اردبیل با اذعان به نقش رزمندگان اسلام در خط مقدم گفت: رزمندگان و جانفشانان واقعی نظام اسلامی در جبهه های حق علیه باطل با ایثارگری، رشادت و دلاورمردی های خود درس عظیمی به دشمن و توطئه گران غربی داده اند که هیچ یک از این غارتگران حق تعرض به یک وجب از خاک این مرزوبوم را ندارند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.