کرمان؛

برخورداری کسبه میدان آزادی از معافیت عوارض

استاندار کرمان گفت: کسبه میدان آزادی از پرداخت عوارض شهری معاف شده و در پرداخت مالیات نیز از تخفیفات و تقسیط بدهی برخوردار می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینیدر نشست جمع بندی پروژه های شهری کرمانگفت: کسبه میدان آزادی به دلیل اجرای پروژه های شهری با مشکلاتی مواجه شده اند که برای حل این بخشی از این مشکلات، این افراد از پرداخت عوارض شهری معاف شده و در پرداخت مالیات نیز از تخفیفات و تقسیط بدهی برخوردار می شوند.

وی افزود: مقرر شده در نشستی با فرماندار کرمان موضوع معافیت های عوارض و رفع مشکلات مالیاتی کسبه میدان آزادی بررسی شود.

رزم حسینی خاطر نشان کرد:براساس برنامه ریزی های انجام شده، تملک های باقی مانده در ضلع شرقی میدان آزادی تا 10 روز آینده انجام می شود تا روند اجرای این پروژه تسریع شود.

معاون عمرانی استانداری کرمان همچنین در این نشست گفت: پروژه میدان آزادی براساس برنامه زمان بندی باید تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشد که این پروژه در حال حاضر با 40 درصد پیشرفت، در دست احداث است.

ابوالقاسم سیف الهی افزود: 440 روز تا پایان برنامه زمانبندی پروژه میدان آزادی زمان باقی مانده است که تلاش می شود در کمترین زمان ممکن، این پروژه اجرایی شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار