ارومیه؛

بازدیدروسای مهندسی فرآورده های نفتی مناطق 37 گانه کشور

روسای مهندسی فرآورده های نفتی مناطق 37 گانه کشور از موزه تاریخ طبیعی ارومیه بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه با اعلام این خبر گفت: در حاشیه گردهمایی تخصصی روسای مهندسی فراورده های نفتی مناطق 37 گانه کشور و با همراهی مجرد مدیر عامل فراورده های نفتی منطقه ارومیه و آراسته مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی و جمعی از معاونین و روسای ستادی از موزه تاریخ طبیعی ارومیه بازدید بعمل آمد.

خانی در حین بازدید توضیحات فنی و تخصصی توسط کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه به بازدید کنندگان ارایه شد همچنین مدیر کل محیط زیست استان توضیحاتی در خصوص وضعیت حیات وحش استان ، موزه تاریخ طبیعی و دریاچه ارومیه به بازدید کنندگان ارایه داد.

خانی ادامه داد: موزه تاریخ طبیعی یکی از جاذبه های دیدنی شهر ارومیه بوده و بزرگترین موزه تاریخ طبیعی کشور محسوب می شود این موزه در زمینی به مساحت 4000 متر مربع و زیر بنا 3200 متر مربع در چهار طبقه احداث گردیده و دارای سالن های تخصصی پرندگان، پستانداران، خزندگان، اکوسیستم های آبی و هفت اقلیم کشور و نیز سالن های جانبی همایش، کتابخانه و نمایشگاه عکس است.

این موزه در ورودی شهر زیبای ارومیه و در مجاورت رودخانه شهرچای واقع گردیده و براحتی در دسترس بازدید کنندگان قرار می گیرد و فرصت مناسبی برای فعالیت های علمی و پژوهشی متخصصین و محققان را فراهم آورده است.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ارومیه افزود: در پایان بازدید ضمن پذیرایی به بازدید کنندگان کنابچه هایی نیز به رسم یادبود و مهمان نوازی تقدیم شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.