کرمانشاه ؛

صندوق حرکت رفاهی خوبی برای اهالی رسانه

مدیرعامل خانه مطبوعات کشور گفت: برای عضویت در صندوق قرض‌الحسنه خانه مطبوعات باید عضو یکی از خانه‌های مطبوعات استان‌های کشور باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ فریدون معتمدیان با اشاره به راه اندازی صندوق قرض‌الحسنه خانه مطبوعات گفت:علاقمندان تا  هفتم مرداد زمان دارند مبلغ مورد نظر برای عضویت در صندوق را واریز کنند و فیش واریزی را به خانه مطبوعات استانشان تحویل دهند.
 
 وی حداقل میزان سپرده گذاری اعضاء در صندوق قرض الحسنه مطبوعات را یک میلیون ریال و حداکثر آن را 10 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: حق عضویت ماهانه اعضاء نیز 200 هزار ریال است.مبلغ واریزی تا دو سال که صندوق به ثبات برسد قابل برداشت نیست.

معنمدیان  گفت: مقرر شده معادل رقمی که به عنوان آورده در صندوق جمع می‌شود، معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد نیز به حساب این صندوق واریز کند و هر ماه به قید قرعه به پنج نفر در هر استان پنج میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد سه درصد پرداخت شود و تا زمانی‌که فرد وام خود را تسویه نکرده دیگر در قرعه کشی شرکت داده نمی‌شود.

خانه مطبوعات استان کرمانشاه بیش از 100 نفر عضو دارد و اعضای این تشکل در استان باید فیش واریزی خود جهت عضویت در این صندوق را به وحید نیشابوری(نماینده صندوق) تحویل دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار