ساری؛

مطالبه مردم، برخورد مسئولان با نجومی بگیران

مقام معظم رهبری تکلیف برخورد با نجومی‌بگیران را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر مسؤول روزنامه کیهان در همایش از نیجریه تا تبرستان در سالن الغدیر سپاه کربلای مازندران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با مبارزه با افراد سودجو گفت: رهبر معظم انقلاب به صراحت تکلیف برخورد مسؤولان با این افراد را روشن و اعلام کردند این افراد محاکمه و اموال مردم باید پس گرفته شود.

حسین شریعتمداری افزود: مردم اکنون به دنبال این مطالبه از مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه زمانی که موضوع این فیش‌ها مطرح بود به ما میگفتند چرا از کنار اختلاس‌های 3 هزار میلیاردی گذشتید و این مقدار اهمیت نمیدهید، به این افراد اعلام می‌‏کنیم، نظام با اختلاس‌گران 3 هزار میلیارد تومانی در حال برخورد است.

شریعتمداری گفت: تفاوت اختلاس‌گران 3 هزار میلیاردی و افراد با حقوقهای نجومی‌ این است که آنها دزد و گرگ بودند ولی مدیران با حقوق های نجومی پاسبان های خیانتکار جامعه هستند .

این فعال رسانه ای با اشاره به انتشار خبری در ارتباط با واردات 300 هزار تن برنج قاچاق با تعرفه دولتی گفت: قاچاق‌چیان کالا، برنج را از مبادی قانونی وارد کشور کردند و در حالیکه ارزش این میزان برنج135 میلیارد تومان بود بابت هر کیلو 50 تومان پرداخت کردند.

وی گفت: پول‌های ناشی از درآمد کالای قاچاق بعدا صرف گسترش فساد میشود چرا که اینگونه افراد نمیتوانند در جامعه سالم نفس بکشند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان گفت: افراد خط امامی با شیطان بزرگ، با کلان سرمایه‌داران، با مرفهان بی‌درد، با تکفیری‌ها و داعشی‌ها درگیر هستند و دشمنان زیادی دارند، به همین دلیل غارت‌گران دنیا در برابر امام خمینی(ره) ایستادند.

شریعتمداری گفت: خط امام خمینی(ره) خاطره نیست که برخی خاطره‌گویی کنند، برداشت نیست که هرکس مطابق میل خود از آن برداشت کند بلکه میوه خط امام راحل ولایت فقیه است و امثال شیخ زاکزاکی و شهدای مدافع حرم با عمل‌شان مدعیان دروغین خط امام راحل را رسوا کردند.

وی افزود: شیخ ابراهیم زکزاکی، آیت‌الله نمر، شیخ عیسی قاسم علی سلمان، سید حسن نصرالله یکی از بزرگ‌ترین آثار وجودی‌شان این بود که اجازه نداند خط امام خمینی (ره) تحریف شود، این افراد مقیاس تزار بالای خط امام(ره) را به همه ارائه کردند.

مدیر مسؤول روزنامه کیهان یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران برخلاف چیزی که دشمن سعی بر القاء آن دارد در جهان در حال درخشش است.

وی با اشاره به اقدامات ضدبشری فرانسه بر علیه کشورما در دوران مختلف افزود: واردات خون‌های آلوده، کمک به عراق برای تامین ادوات نظامی، فشار به تیم هسته‌ای کشور در دوران مذاکره و در نهایت توهین به پیامبر توسط شارلی عبدو از نمونه اقدامات زننده فرانسه برعلیه کشور ما و اسلام بود، چرا بعد از جریان شارلی عبدو مسئوولان برای مذاکره به فرانسه میروند.

وی با اشاره به اظهارات برخی افراد در ارتباط با مذاکره که مطرح کردند که با مذاکره ما سایه جنگ را از کشور برداشتیم،گفت: اگر آمریکا و ایادی آنها قدرت جنگ و مبارزه با کشور را داشتند ده‌ها بار زودتر از اینها به کشور ما حمله میکردند.

شیخ شعیب رئیس انجمن طلاب و عضو حرکت اسلامی در نیجریه در این همایش با اشاره به اینکه شیخ زکزاکی پس از دیدار با امام (ره) تبلیغات فرهنگی و اسلامی خود را در کشور نیجریه و آفریقا آغاز کرده است گفت : حرکت خودجوش اسلامی جوانان نیجریه برگرفته از صدور پیام انقلاب اسلامی ایران است .

همایش از نیجریه تا تبرستاندر راستای پاسداشت مقاومت جهانی اسلام با تجلیل از خانواده روحانی مبارز شیخ زکزاکی و خانواده شهدای مدافعین حرم با حضور خانواده شیخ زکزاکی دیشب در ساری برگزار , از خانواده شهدای مدافع حرم مازندران و خانواده شیخ زکزاکی قدردانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۳۱ تير ۱۳۹۵
بسیار عالی وجای شکر دارد که قبول دارید اما این حرف نان وآب برای نوجوان وجوان ایرانی نمی شود. خدایش بیامرزد معمار کبیر انقلاب اسلامی نسل سومی ها به احترام خون شهدا وامامی که هر روز خوبی هایش را از زبان پدر ومادر ش می شنود سکوت کردند اما نسل های بعد چه ؟