کرمانشاه،

گردشگری سلامت ،موقعیت ویژه برای کرمانشاه

برای رسیدن به اهداف درمانی باید سازمان های مختلفی جهت ترانسفر (آمد و رفت)، اقامت و مسائل امنیتی دخیل باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه،مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه  با اشاره به اینکه استان های مرزی بخاطرهمجوار بودن با کشورهای همسایه موقعیت خوبی برای درآمدزایی از طریق پذیرش بیماران خارجی دارند گفت: برای رسیدن به اهداف درمانی باید سازمان های مختلفی جهت ترانسفر (آمد و رفت)، اقامت و مسائل امنیتی دخیل باشند.

 بیدهندی ادامه داد: برای بیمارستان هاداشتن هتلینگ مناسب، تعریف تعرفه ها و تعریف کادر پزشکی و پرستاری متخصص و ویژه بسیار مهم است و عزم جدی در استان برای بحث گردشگری سلامت بخاطر اشتغالزایی وجود دارد.
 
 رئیس گروه بیهوشی بیمارستان دانوب  گفت: این منطقه جاذبه های گردشگری و کادر متخصص بسیار خوبی دارد و کادر پزشکی نیز در تمامی رشته ها بخصوص جراحی، تجربیات خوبی طی جنگ با عراق به دست آورده اند.
 
 پروفسور کلیمشابا برشمردن رقبای داخلی کرمانشاه برای گردشگری سلامت گفت: استان های تبریز، مشهد و تهران در این زمینه موفق بوده اند ولی با توجه به بعد مسافت برای کشورهای همجوار، استان کرمانشاه از موقعیت بهتری برخوردار است.  
 
در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه در هر بخش جراحی یک اتاق دوتخته برای پذیرش بیماران بین المللی با اولویت بیماران جراحی درنظر گرفته شده است.
 
کارگاه آموزشی گردشگری سلامت با حضور پروفسور کلیمشا نماینده محترم UNIDO ودکتر بیدهندی مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی و کارشناسان IPD در آمفی تئاتر دانشکده پزشکی برگزار شد.

دکتر محمدی به عنوان پزشک IPD و فروزان رستمی به عنوان دبیر واحد IPD و 15 پرستار نیز به عنوان پرستاران IPD معرفی شدند.

انتهای پیام/پ
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.