ارومیه؛

مساحت اکولوژیکی فضای سبز شهرک گلمان ارومیه 92000 متر مربع

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری ارومیه گفت: با توسعه فضای سبز مساحت اکولوژیکی فضای سبز شهرک گلمان به 92000 متر مربع می رسد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، علی شایگان با اشاره به آغاز فعالیت های اجرایی پارک جنگلی منطقه گلمان توسط سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ارومیه بیان کرد: عملیات اجرایی احداث پارک جنگلی منطقه گلمان با مساحت 28000 متر مربع واقع در قسمت غربی شهرک گلمان در حال اجرا است.

وی افزود: همزمان با عملیات اجرایی پارک جنگلی ، در پارک دیگر با مساحت های 6800 مترمربع و 3800 مترمربع در حال کاشت و آماده بهره برداری است که با اتمام پارک های مذکور مساحت اکولوژیکی فضای سبز شهرک گلمان به 92000 متر مربع می رسد.

شایگان در ادامه با اشاره به عملیات کاشت مرحله دوم گل در شهر ارومیه خاطرنشان کرد: طبيعت و زيبايي هاي آن همواره الهام بخش بشر براي خلق آثار بديع و تلطيف روح و روان آدمی و مأمني براي فرار از هياهوي دنياي بيروني و دروني او بوده و هست، پس زيبا است با کاشت بوته گل و گل ویا گلداني كوچك همواره بخشي از طبيعت را همراه خود داشته باشيم.

وی افزود: ارتباط با طبيعت و لذت بردن از مناظر زيباي آن راهي ساده، اما مهم جهت كسب آرامش است كه در اين بين كاشتن گل و گياه، بيش از هر چيز شادي و طراوت را به انسان هديه دهد.

مدیر عامل سازمان فضای سبز شهرداری ارومیه خاطر نشان کرد: در راستای اهداف سازمان و با توجه به تاثیرات مثبت گل و گیاه در سلامت روحی و روانی شهروندان اقدام به تولید و باز کاشت گل در مناطق پنج گانه فضای سبز کرده است .

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.