قهرمانی مشترک کریکت افغانستان و ایرلند

تیم ملی کریکت افغانستان در آخرین دیدارش مقابل ایرلند رقابت را باخت تا کاپ قهرمانی به صورت مشترک به دو تیم اهدا شود.

قهرمانی مشترک کریکت افغانستان و ایرلندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم ملی کریکت افغانستان که در رقابتهای یک روزه بین المللی کریکت مقابل ایرلند دو مقابل یک در پیروزی ها پیشتاز بود در نهایت در آخرین دیدارش با اختلاف ۱۲ دوش رقابت را باخت تا کاپ قهرمانی به صورت مشترک به دو تیم اهدا شود.

اولین بازی به علت شرایط بد آب و هوا لغو شد، دومین بازی را تیم ملی کرکت افغانستان برنده شد، سومین بازی را ایرلند برد، چهارمین بازی را افغانستان با اقتدار کامل پیروز شد و پنجمین و آخرین بازی نیز با برتری میزبان تمام شد.

در این بازی تیم ایرلند در ۵۰ آور و با از دست دادن ۵ ویکت توانست ۲۶۶ دوش را برای افغانستان هدف تعین نماید، افغانستان در ۵۰ آور و با از دست دادن ۹ ویکت ۲۵۳ دوش گرفت و با اختلاف ۱۲ رنز رقابت اش را به حریف واگذار کرد.

در این رقابت بهترین عملکرد که باعث پیروزی تیم ایرلند نیز شد. درخشش بازیکن این تیم جایس بود که از ۱۴۸ توپ توانست ۱۶۰ دوش بیگیرد و نات اوت باقی ماند. برای افغانستان در بخش بالینگ دولت زدران ۲ ویکت گرفت و یمین احمدزی، میرویس اشرف و محمد نبی عیسی خیل هرکدام تنها یک ویکت کسب کردند.

قرار است افغانستان بازی دیگرش را به تاریخ ۲۹ جولای در برابر تیم هالند برگذار نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.