مشهد؛

روحانیت نخستین بسیجیان خط مقدم در خط دفاع از اسلام

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: حرف دشمن این است که با استحاله فکری، گرایش و بینش های مردم را تغییر دهند و کاری کنند که مردم در مقابل نظام بایستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام عبدالله حاج صادقی در آیین افتتاحیه رسمی پایگاه بسیج مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان که در محل مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد، افزود: افتخار روحانیت به این است که افزون بر راهبری و سخنگویی، سنگر نشینان خط مقدم باشند و روحانیت ثابت کرده است که دین صامت نیست.


وی تصریح کرد: یکی از وظایف روحانیت دفاع از دین است و هرگاه خطری دین را تهدید کرد وقت جان دادن است و روحانیت از نخستین بسیجیانی بودند که در خط مقدم و در خط دفاع از اسلام بوده اند.


جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمنان از ضربه زدن به اسلام به این جمع بندی رسیده اند که باید جان انقلاب و رگ های حیاتی انقلاب را از بین ببرند و موتور حرکت انقلاب ایمان و ولایت است.

حجت الاسلام حاج صادقی افزود: ولایت، راننده جاده هدایت است و دشمن در صدد این است که به روحیه انقلابی و جهادی مردم ضربه بزند و نقش روحانیت در دفاع از انقلاب اسلامی چندین برابر مضاعف شده است.

وی با تاکید براینکه دشمن هدفش نفوذ است و می خواهد از سوی بعضی جان انقلاب را بگیردافزود: با وجود انقلاب اسلامی مرگ استکبار نزدیک است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروزه ما با عنوان سپاه و بسیج و با تمام وجود به روحانیت افتخار می کنیم که ارزش های دین و ولایتمداری را تقویت کنند، ادامه داد: روحانیت امام بسیج است و فرماندهی بسیج دست روحانیت است.

وی با اشاره به اینکه حرف دشمنان اسلام امروزه این است که انقلاب اسلامی ایران را جز مردم ایران نابود نمی کند، تصریح کرد: حرف دشمن این است که با استحاله فکری، گرایش و بینش های مردم را تغییر دهند و کاری کنند که مردم در مقابل نظام بایستند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز روزی است که اقشار بسیج محتاج روحانیت است و امروز روحانیت فرمانده است، زیرا جنگ کنونی مرتبط با رسالت حوزه های علمیه است.

یاداور می شود در مراسم افتتاحیه پایگاه بسیج شهید موسوی قوچانی با قرائت حکمی، حجت الاسلام حسین کندری به عنوان فرمانده این پایگاه منصوب شد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.