زنجان؛

تمدید مهلت ثبت نام جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر

رییس اداره توسعه کار آفرینی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: مهلت ثبت نام یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان زنجان تا 15 مرداد ماه سالجاری تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سیده معصومه موسوی با اعلام این خبر گفت : کارآفرینانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده اند می‌توانند به سایت اینترنتی www.karafarinanebartar.ir مراجعه و از مهلت تمدید شده استفاده و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی افزود: کارآفرینان طبق مهلت تعیین شده می توانند کلیه اطلاعات و فناوری های نوین خود را در رشته های مختلف صنعتی ، خدماتی و کشاورزی در سایت مربوطه ثبت نمایند که پس از بررسی مستندات و ارزیابی طرحهای واجد شرایط و کسب حد نصاب امتیازاتبه جشنواره معرفی خواهند شد.

موسوی در ادامه افزود : برای انتخاب و معرفی کار آفرینان برتر استان در مرحله استانی کمیته داورانی مرکب از اساتید برجسته و افراد مجرب و مطلع در حوزه کار آفرینی به بررسی درخواستهای واصله خواهند پرداختند .

رییس اداره توسعه کار آفرینی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان تصریـح کرد : در این ارزیـابی ها میـزان کاهش ضایعـات ، ارتقـاء بهره وری ، ایجاد فرصتهای شغلی جدید ، کاهش ورود مواد اولیه از خارج از کشور ، افزایش ظرفیت و توان تولید و افزایش صادرات ، پرداخت بموقع حق و حقوق کارگران و میزان بهره مندی آنان از امکانات تفریحی ، فرهنگی و رفاهی از جمله شاخصهایی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت


انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.