طاهری:

طرح بلیت‌فروشی را بعد از دربی اجرا می‌‌کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: طرح بلیت‌فروشی مجموعه ورزشی آزادی را بعد از بازی دربی به اجرا می‌گذاریم.

طرح بلیت‌فروشی را بعد از دربی اجرا می‌‌کنیم/ خوشحالم هواداران از نقل و انتقالات راضی هستندعلی‌اکبر طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: با توجه به اینکه فصل گذشته به دنبال این بودیم که بلیت‌‌فروشی را مدیریت کنیم. درخواست خود را به تاج رئیس وقت سازمان لیگ دادیم.
 
وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال پس از اینکه تاج رئیس فدراسیون فوتبال شد موضوع بلیت‌فروشی را از طریق کاظمی مسئول جدید سازمان لیگ پیگیری کردم همچنین نامه‌ای چند روز پیش به کاظمی دادم تا موضوع بلیت‌ فروشی سریع پیگیری شود.
 
طاهری تصریح کرد: به نظرم اقدامات برای طرح بلیت ‌فروشی باید زودتر صورت می‌گرفت تا خدمات خوبی به هواداران داشته باشیم بر این اساس جلسه خوبی با تاج داشتم و وی به سازمان‌های ذیربط بلیت ‌فروشی دستور رسیدگی به این موضوع را داد.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس بیان کرد: برای اجرای طرح بلیت‌فروشی به خدمت طباطبایی مدیریت مجموعه‌ ورزشگاه آزادی آمدم تا مشکلات این طرح را مورد بررسی قرار دهیم مسئولان یگان ویژه هم از طرح بلیت‌فروشی استقبال کردند و قرار شد این طرح به صورت آزمایشی در مجموعه ورزشی آزادی به اجرا گذاشته شود تا اشکالات این طرح را پیدا کنیم.
 
وی درباره اینکه طرح بلیت‌فروشی از ابتدای فصل شانزدهم آغاز می‌شود یا نه بیان کرد: اجرای طرح بلیت ‌فروشی از هفته اول لیگ شانزدهم امکان‌‌پذیر نیست اما طبق برنامه قرار است این طرح به صورت آزمایشی در چند جایگاه ورزشگاه آزادی اجرا شود و  طرح بلیت فروشی از هفته 7 به بعد اجرا می‌شود.
 
طاهری درباره زمان اجرای طرح بلیت‌فروشی بیان کرد: بازی دربی شرایط خاص خود را دارد بر این اساس طرح بلیت‌فروشی بعد از بازی دربی در ورزشگاه آزادی اجرا می‌شود.
 
سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره رضایت هواداران از  عملکرد نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: هواداران سرمایه اصلی باشگاه پرسپولیس هستند و افتخار ما است که در خدمتشان هستیم خوشحالم از اینکه هواداران از عملکرد نقل و انتقالات تیم راضی هستند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم نتایج خوبی فصل آینده رقم زده شود تا دل هواداران بیشتر شاد شود همچنین با حمایت و پشتیبانی هواداران می‌توانیم فصل آینده بهتر از گذشته عمل کنیم. 


 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار