انتشار گزارشی ادعایی درخصوص فریب کاری هافینگتن پست در حمایت از توافق هسته ای ایران

به تازگی گزارشی ادعایی منتشر شده است که هافینگتن پست را به دروغ نویسی برای پیشبرد توافق هسته ای متهم می کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی "اسنپ شاتس،" وبسایت "Savethewest.com" گزارشی در خصوص تخلفات هافینگتن پست در ارائه اخبار مربوط به توافق هسته ای ایران منتشر کرد. 

"جان سوتز،" نویسنده این گزارش پیشتر نیز با انتشار فیلمی به پوشش خبری هافینگتن پست درخصوص حملات فلسطینیان در اراضی اشغالی فلسطین در سال 2015 پرداخت. وی در این فیلم حمایت هافینگتن پست را از فلسطینیان به تصویر کشید.

حالا این نویسنده در گزارش دیگری به پوشش خبری هافینگتن پست در خصوص توافق هسته ای ایران پرداخته است. وی در این گزارش ادعایی، هافینگتن پست را به دلایل زیر متهم کرده است:

1.دخالت در یک برنامه دوساله دروغ و فریب برای کمک به پیشبرد توافق هسته ای ایران

2. فراهم نکردن پوشش خبری لازم درخصوص اطلاعات و اسناد بدست آمده مبنی بر دروغ بودن ماهیت و ویژگی های توافق هسته ای ایران

3. نادیده گرفتن اطلاعات بدست آمده در مه 2016 (اردیبهشت 95) درخصوص اینکه "بن رودز،" مشاور معاون امنیت ملی باراک اوباما با استفاده از روزنامه نگاران بی تجربه و ناآگاه ارائه چهره ای خوشایند از توافق هسته ای ایران را در یک "اتاق جنگ" در کاخ سفید آسان کرده بود. 

پیشتر گزارشهایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه بن رودز با توسل به روزنامه نگاران بی تجربه به روایت توافق هسته ای در کنگره و جامعه آمریکایی شکل بخشید. 

هافینگتون پست یک پایگاه اینترنتی خبری است که بوسیله "آریانا هافینگتن،" نویسنده، روزنامه نگار و تحلیلگر سیاسیِ آمریکایی-یونانی تبار راه اندازی شده است.

ایران و کشورهای 1+5، 23 تیر 94 در خصوص برنامه هسته ای ایران به جمع بندی نهایی دست یافتند. بر اساس این توافق، برخی از تحریم های آمریکا، اتحادیه اروپا و سازمان ملل علیه ایران لغو شد. تاکنون کشورها، گروه ها و مقامات مختلفی به مخالفت با این توافق تاریخی پرداخته اند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار