همدان؛

افتتاح6 طرح آموزشی شهرستان بهار همزمان با هفته ی دولت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار از افتتاح 6طرح آموزشی شهرستان بهار همزمان با هفته ی دولت خبر داد.

افتتاح6 طرح آموزشی شهرستان بهار همزمان با هفته ی دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعیدی با اشاره به عملکرد نوسازی مدارس استان در این شهرستان، گفت: در سال 94 از محل اعتبارات استانی، تملک دارایی های ملی، استانداردسازی سیستم گرمایشی و خیری، 50 طرح عمرانی در شهرستان بهار اجرا شده است و همچنین با پیگیری های فرمانداری و نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس، عملیات اجرایی دو پروژه طرح برکت (آموزشی) در روستاهای آقبلاق و پرلوک با یک میلیارد تومان اعتبار  آغاز خواهد شد.

وی  با بیان این که در سال 94، 4 میلیارد تومان در بخش آموزش و پرورش شهرستان بهار در قالب احداث، ایجاد و تکمیلی تزریق شده است، افزود: 6 پروژه آموزشی در هفته دولت توسط اداره کل نوسازی مدارس استان در شهرستان بهار افتتاح می شود که نوید بخش تحولی خوب در آموزش و پرورش است.

 مدیر آموزش و پرورش بهار نیز گفت: طرح های عمرانی در آموزش و پرورش بهار مطابق با برنامه ریزی ها پیش می رود و پروژه بلاتکلیف نداریم.

سعیدی افزود: مشکل عمده فضاهای آموزشی در شهرستان بهار در شهرک فرهنگیان بهار دیده می شود که حدود یک سوم دانش آموزان ابتدایی شهر بهار در یک مدرسه مستقر هستند که باید هرچه سریعتر تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی گفت: هدف نهایی پروژه مهر را بازگشایی با نشاط و با برنامه است  و با اجرای دقیق پروژه مهر زمینه تحصیل دانش آموزان و فعالیت دبیران در محیطی آرام و بانشاط صورت می پذیرد.

انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.